Avatar billede leoprd Nybegynder
12. maj 2001 - 22:34 Der er 4 kommentarer

Direct X problemer for en newbie!

Jeg har leget lidt med direct X. Jeg bruger Project-Jedis direct D headers. Jeg har downloaded et par eksampler, men hvergang jeg forsøger at compile et af eksemplerne, så får jeg den samme fejlmeddelse:

[Fatal Error] ShootEmU.pas(196): File not found: \'DDUtil.dcu\'

jeg har prøvet at opdatere både headers og direct X men intet virker, er der ikke nogle som kan hjælpe.
Avatar billede stone Forsker
12. maj 2001 - 23:32 #1
hvis du har filen DDUtil.dcu, prøv at kopier den til mappen borland\\delphi5\\lib
Avatar billede leoprd Nybegynder
13. maj 2001 - 10:16 #2
Jeg har ikke filen, nogle andre ideer.
Avatar billede michaelmyers Nybegynder
13. maj 2001 - 11:13 #3
Filen DDUtil.pas skal vel recompiles så den bliver til DDUtil.dcu.
Avatar billede leoprd Nybegynder
13. maj 2001 - 11:27 #4
Dit indslag fik mig til at tænke på at jeg havde glemt at slå read only fra og derfor kunne DDUtil.pas ikke compiles til DDUtil.dcu, det var en dum fejl men tak for hjælpen. her er dine 30 point.