Avatar billede xander_cage Nybegynder
25. juli 2006 - 01:38 Der er 4 kommentarer

hdmi lyd

Hejsa..

Lige et sprogsmal.. Skal kobe et LCD tv, men den har kun HDMI-IN.

Min Sony forsterker har bade HDMI IN og HDMI out. DVS. Et HD stik fra dvd til forsterker og et HD stik fra forsterker til LCD. Sa har jeg i princippet bade lyd gennem forsterken og tv.

Men da tvet ikke har hojtaler, ville jeg se om tvet ogsa sender lyd via HD kablet til forsterken. Altsa den modsatte selv om den kun har HD in.¿¿??

Tak for det..
Avatar billede xander_cage Nybegynder
27. juli 2006 - 00:44 #1
Det jeg mener om lyden ogsa kan ga den anden vej..??
Avatar billede kneppepoliti Nybegynder
27. juli 2006 - 09:45 #2
Et IN-stik kan kun sende signalet een vej. HDMI fungerer ikke på den måde som SCART, der er tovejs kommunikation.
Avatar billede xander_cage Nybegynder
27. juli 2006 - 10:57 #3
ok.. tusind tak..
Avatar billede xander_cage Nybegynder
11. august 2008 - 13:55 #4
lukker..

læg et svar