Avatar billede powertools Nybegynder
25. juli 2006 - 00:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

brevpapirsgrafik som baggrund i WORD dokumenter og .pdf filer?

Hej Alle.

Jeg vil gerne høre om man kan bruge et brevpapirsdesign som baggrund i f.eks. WORD dokumenter, og så konvertere dokumentet til PDF format sammen med baggrunden?

Målet er at PDF dokumentet skal ligne det rigtige brevpapir på skærmen, men også når det skrives ud.

200 point til den som kan give mig en forklaring til hvordan det kan lade sig gøre.

PS. jeg har brevpapirdesignet liggende i et photoshop format.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. juli 2006 - 00:36 #1
Er der ikke bare tale om at lave et billede til et vandmærke (watermark)..?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. juli 2006 - 00:39 #2
Eksempel:

Menuen "Formater" > "Baggrund" > "Trykt vandmærke" > "Billedevandmærke" > "Vælg billede..." > Her vælger du billedet > Klik ok
Avatar billede powertools Nybegynder
25. juli 2006 - 18:27 #3
jamen det lyder da som om det er løsningen! fantastisk simpelt i virkeligheden hva ;-) send et svar så kvitterer jeg. tak for hjælpen.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. juli 2006 - 18:37 #4
Så smider jeg et svar :-)
Avatar billede powertools Nybegynder
25. juli 2006 - 19:26 #5
tak for hjælpen
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. juli 2006 - 19:35 #6
Du skal lige markere mit navn i boksen til venstre, inden du klikker på Accepter-knappen.
Avatar billede powertools Nybegynder
25. juli 2006 - 20:00 #7
sådan ;-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. juli 2006 - 20:03 #8
Takker for points :-)