Avatar billede nikhom Nybegynder
24. juli 2006 - 19:59 Der er 3 kommentarer

Når jeg downloader, kan jeg ikke bestemme hvor filen skal gemmes

Mit problem er, hvergang jeg downloader noget så plejer der at komme en lille menu op, hvor den spørger hvor jeg vil gemme den fil der skal downloades.. Kom til at clicke forkert, og nu downloader den bare, uden at spørge hvor den skal gemmes..

Nogen der ved hvordan og hvor jeg kan fixe det tilbage til det gamle?

Tak på forhånd.
Nkm
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2006 - 20:22 #1
Du kan vel bare gå ind i indstillingerne for din browser og ændre opsætningen. Hvilken browser bruger du?
Avatar billede mickey777 Nybegynder
25. juli 2006 - 09:42 #2
I IE er det:

Funktioner -> indstillinger -> avanceret -> sæt hak ved 'giv besked, når overførslen er fuldført'.
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2006 - 10:35 #3
højreklik på link og tryk, gem destination som