Avatar billede sommerlund84 Nybegynder
24. juli 2006 - 19:57 Der er 7 kommentarer

GTA - San Andreas HJÆÆLP

Sidder med original spillet Gta san andreas og har installeret spillet men når kun lige at starte spillet op og på vejen til menu hopper den ud af spillet. Jeg har hørt der er et eller andet fix men ved ikke hvor. Kan i hjælpe mig
Avatar billede madshammer Nybegynder
24. juli 2006 - 20:13 #1
Har du hentet seneste opdatering til spillet, og downloadet de nyeste drivere til dit grafikkort?
Avatar billede sommerlund84 Nybegynder
24. juli 2006 - 20:26 #2
hvor kan jeg hente opdateringen henne?
Avatar billede madshammer Nybegynder
24. juli 2006 - 20:43 #3
Der er tilsyneladende ikke nogen, så det får du nok lidt svært ved. Men hvad med driverne til dit grafikkort, og er din computer opdateret i det hele taget? - Og lever den op til de tekniske krav?
Avatar billede strych9 Praktikant
24. juli 2006 - 21:01 #4
Lad mig gætte. Du forsøger at spille det på en notebook købt i Aldi i 2004? =) Der er altså visse krav til grafikkort som skal opfyldes for at kunne spille. Jeg gætter på at de ikke er opfyldt her.
Avatar billede hacked Nybegynder
24. juli 2006 - 21:38 #5
Avatar billede hacked Nybegynder
24. juli 2006 - 22:04 #6
Avatar billede tribalroots Nybegynder
25. juli 2006 - 14:19 #7
Hvilket graffikkort har du?
(se evt manual, kvittering eller hvad du nu har fået med af papirer)