Avatar billede segalt_2000 Nybegynder
24. juli 2006 - 11:45 Der er 1 kommentar

defekt IBM Deskstar 80 Gb harddisk - data overførsel til Hitachi?

Hej.
Jeg har en defekt IBM Deskstar 80 Gb harddisk IC35L080AVVA07-0
hvor der ligger en del materiale som jeg meget gerne vil have ud igen. Selvfølgelig er der ikke lavet en back-up af disken.
Jeg har overvejet om jeg kan bruge Hitachis  IC35L080AVVA07 82.34 GB ATA/100 7200 RPM og simpelthen flytte skiverne fra IBM til Hitachis.
Er der nogen som har prøvet det? Er diskene de samme?
Jeg er godt klar over, at jeg kan sende den defekte ind til f.eks Ontrack og få den lavet, men det koster en formue.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. juli 2006 - 12:00 #1
Hitachi købte IBM's diske. Men du kan ikke være sikker på at det virker og du skal ikke flytte diskene, du skal flytte printene.