Avatar billede deadkennedy Nybegynder
24. juli 2006 - 04:49 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Søger fuldendt Php LinkSystem

Goddag.

Jeg ønsker først og fremmest at vide hvorvidt modtagelse af fuldendte systemer er tilladt via. dette værktøj.

I tilfælde af dette;
Jeg søger et funktionsdygtigt php LinkSystem.
Jeg forestiller mig efter omstændighederne selvfølgelig et evt. hjemmelavet, eller et lovligt downloadet- til frit forbrug.

Systemet skal indeholde følgende:
- Side hvor links fremvises.

- Side hvor tilføjelse af links er mulig, men kun for administrerende på den pågældende side.
Muligheden for tilføjelse af beskrivelse skal også foreligge.(login er ikke nødvendigt, da denne side skal tilføjes menu med øvrige redigeringsmuligheder)

- Side hvor sletning af links er mulig.(samme kriterier)

- På forhånd mange tak, dette vil være en enorm hjælp!

Informer mig venligst hvis pointfragivelsen ikke er tilstrækkelig.
Avatar billede tribalroots Nybegynder
24. juli 2006 - 07:23 #1
Du kan modify PHPnuke stort set som du vil! =)

http://phpnuke.org/

Tjek også : http://sourceforge.net/search/?type_of_search=soft&words=php+nuke
Her er forskellige udgaver samt udformet CMS systemer og lign.
Avatar billede zynzz Praktikant
24. juli 2006 - 09:25 #2
Nogle steder du muligvis kan downloade det:

www.hotscripts.com
www.rolator.dk
www.s2a.dk
Avatar billede deadkennedy Nybegynder
24. juli 2006 - 17:57 #3
Tak for hjælpen, men har desværre endnu ikke fundet hvad jeg søgte.

PhpNuke.org - Søgemaskinen fungerede ikke
Det andet link - Intet fundet, uoverskueligt
Hotscripts - Software?
Rolator - Ingen relaterede scripts
s2a - Havde i forvejen tjekket alt derinde.

Kan i komme med mere konkrete links?
På forhånd tak.
Avatar billede zynzz Praktikant
24. juli 2006 - 18:01 #4
netcoders.dk, kan være der er noget der inde...
Avatar billede deadkennedy Nybegynder
24. juli 2006 - 20:34 #5
Er begejstret over den effektivitet og venlighed her finder sted.
- Netcoders, der var desværre kun Asp under LinkSystemer
Avatar billede zynzz Praktikant
24. juli 2006 - 21:24 #6
Okay... :P, kan ikke lige flere så... :)
Avatar billede zynzz Praktikant
24. juli 2006 - 21:24 #7
Men kan da selv bygge et ?
Avatar billede deadkennedy Nybegynder
24. juli 2006 - 22:43 #8
Kunne være fantastisk hvis du ville tage dig den tid!
- Vil jeg sætte stor pris på.
Avatar billede deadkennedy Nybegynder
24. juli 2006 - 23:15 #9
Afklar mig venligst hvorvidt dette er en kendsgerning, da jeg i det tilfælde kan stoppe min efterforskning.

- På horhånd mange tak!
Avatar billede zynzz Praktikant
25. juli 2006 - 11:04 #10
Jeg kan godt lave det, men nemmere hvis jeg har din msn messenger konto så vi kan skrive sammen der....
Avatar billede deadkennedy Nybegynder
26. juli 2006 - 00:15 #11
Jeg værdsætter din venlighed.
Jeg tror dog at have fundet en nemmere løsning, da jeg er i færd med omkonstruering af et download system, og derfor har nogle få spørgsmål angående dette.
Hvis de kan besvares, vil det være lettere end et projekt om helt ny php konstruktion.

- Når jeg benytter følgende linie, der oprindeligt tilhørte et download system - åbner den ikke den eksakt angivende adresse, den åbner den dertilhørende side, efterfulgt af det aktuelle link. Dvs. Hvis siden hvorpå dette system tilføjes hedder www.123.dk, oprettes linket således: http://www.123.dk/www.AktueltLink.dk
Jeg ønsker selvfølgelig at den udelukkende skal linke den aktuelle adresse, og vil blive utrolig glad hvis dette kan løses.

Jeg benytter følgende linie:
echo "<p><b><a href=\"$row[url]\">$row[navn]</a>:</b><br>$row[text]";

På forhånd mange tak!
Avatar billede deadkennedy Nybegynder
26. juli 2006 - 02:45 #12
Jeg valgte at oprette en ny tråd, da dette emne har taget en markant drejning.

Besvar venligst deri, den er kaldt "Åbning af eksakt adresse", og findes under Php-sektionen.