Avatar billede blinkoman Nybegynder
23. juli 2006 - 20:24 Der er 9 kommentarer

Mit Datakabel virker ikke

Hej jeg har en nokia 7610I med datakabel men kan ikke få det til at finde min mobil har indstalleret nokia PC suite og har service pack 2 er der nogen der kan hjælpe lidt ??
Avatar billede bubbaa Nybegynder
23. juli 2006 - 20:25 #1
når stikket er sat i computeren og du tilslutter din mobil, sker der så noget på skærmen på din mobil?
Avatar billede blinkoman Nybegynder
23. juli 2006 - 20:31 #2
nope og heller ikke på min comp
Avatar billede bubbaa Nybegynder
23. juli 2006 - 20:32 #3
Fulgte datakablet med til din tlf?
Du er sikker på din usb port virker?
Avatar billede blinkoman Nybegynder
23. juli 2006 - 20:37 #4
ja det fulgte med..
ja har lige haft mit kamera til den samme port...
Avatar billede zynzz Praktikant
23. juli 2006 - 20:50 #5
Den burde selv komme op med en besked, som enhed fundet. Hvis ikke dette sker prøv:

Kontrolpanel -> Tilføj hardware

Kan være den finder den der...
Avatar billede blinkoman Nybegynder
23. juli 2006 - 21:01 #6
har jeg oz prøvt der var den heller ikke...
Avatar billede zynzz Praktikant
23. juli 2006 - 21:14 #7
Lidt mystisk...
Har du prøvet at læse lidt om din telefon?, mht. S60-software:

http://www.nokia.dk/phones/7610/index.php
Avatar billede bubbaa Nybegynder
23. juli 2006 - 21:21 #8
Det er faktisk meget mystisk. Jeg har haft et par nokia tlf.
Hver eneste gang jeg har tilsluttet har min tlf spurgt om jeg ville bruge den som lagerenhed. Har sagt nej, og kan derefter browse på den igennem stifinder.

Havde dog en nokia 6230 jeg ikke kunne finde med nokia pc suite.
Der fik jeg oxygen phonemanager, og det kunne godt finde mobilen.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
23. juli 2006 - 21:43 #9
du må ikke installere pc stuite før windows har genkendt den( dvs. installere usb driver.. og sæt telefonen til ellers virker det ikke)

http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=24867
http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=26632&highlight=7610+datakabel
Der er rigtig mange der har haft problemer med en nokia 7610. Men prøv en masse gange, så skal det nok lykkes til sidst.