Avatar billede wibolt Nybegynder
23. juli 2006 - 14:56 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Langsom Acer Travelmate 2200

Min datter har bærbar pc (acer travelmate 2200) der er ekstrem langsom, den kan dårligt loade en dvd-film.
Den er opgraderet med extra 512 mb ram uden at det har hjulpet noget, har prøvet at formatere et hav af gange og prøvet kun at installere Win Xp pro - men lige meget hjælper det.
Har også hentet de sidste nye drive hos Acer, dog minus bios da det er for "langhåret" til mig.
Håber der en der kan hjælpe.

Mvh, Ole
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
23. juli 2006 - 17:19 #1
Rens op pa Acer'en med Ccleaner og især under problemer.

http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Hvis ikke det hjælper så send en Hijackthislog efter denne recept, så er der sikkert en der vil se på det.:-)
http://www.eksperten.dk/artikler/954
Avatar billede wibolt Nybegynder
23. juli 2006 - 22:51 #2
Det vil jeg prøve, men der går lige lidt tid, for jeg skal starte på arbejde imorgen :-(
Avatar billede webco_dk Nybegynder
24. juli 2006 - 20:05 #3
tror måske det kan være en skadet dvd drev ellers er der måske lidt støv på læsehovedet
Avatar billede wibolt Nybegynder
24. juli 2006 - 21:52 #4
Nej, den er generalt langsomt til alt!
Avatar billede webco_dk Nybegynder
24. juli 2006 - 22:29 #5
bliver cpu'en varm så kunne det være det der sløvede den
Avatar billede wibolt Nybegynder
24. juli 2006 - 23:05 #6
Ja,computeren bliver faktisk meget varm.
Avatar billede webco_dk Nybegynder
25. juli 2006 - 00:18 #7
det kan meget vel være derfor også er din køler måske lidt slit
Avatar billede wibolt Nybegynder
25. juli 2006 - 18:25 #8
Der sidder to blæser og de kører fint.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
25. juli 2006 - 19:07 #9
23/07-2006 17:19:45 Har du været igang med forslagene?
Avatar billede wibolt Nybegynder
25. juli 2006 - 23:59 #10
Hvis du læser hvad jeg skriver, kan du se at den er formateret flere gange og er lige langsom efter!
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
26. juli 2006 - 09:35 #11
Jo det har jeg læst, men der er vel stadigvæk installeret og slettet programmer på maskinen?
Avatar billede webco_dk Nybegynder
26. juli 2006 - 10:19 #12
hvor varm bliver den
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
26. juli 2006 - 10:22 #13
Hvis ikke du har et program til at måle med så>http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/Everest-Home-Edition.shtml
Avatar billede wibolt Nybegynder
28. juli 2006 - 10:07 #14
Den måler på min stationære, men ikke på den bærbare!
Avatar billede wibolt Nybegynder
29. juli 2006 - 00:36 #15
Det her fører vist ingen steder, så jeg lukker spørgsmålet......tak for svarene.