Avatar billede thewebmaker Nybegynder
23. juli 2006 - 00:04 Der er 7 kommentarer

Mailform i PHP

Hej alle eksperter !

jeg sidder og skal lave en lille sjov side hvor jeg så gerne vil have en mailform, men jeg er ikke så specielt skilled til det med databaser og MySQL osv.

Så vil høre om det kan lade sig gøre at lave sådan en i ren PHP og self. HTML indblandet ? I såfald hvordan ?

/Jesper
Avatar billede leif Seniormester
23. juli 2006 - 00:06 #1
Hvorfor vil du blande en database ind i det, hvis det var en mail du ville have ?
Avatar billede leif Seniormester
23. juli 2006 - 00:08 #2
Avatar billede thewebmaker Nybegynder
23. juli 2006 - 09:39 #3
Leif: jamen det er fordi at alt det sjove man kan lave på hjemmeside skal man altid bruge sådan noget, så jeg troede også man skulle bruge en database til det! Jeg ved intet om hvordan man laver det!
Avatar billede thewebmaker Nybegynder
23. juli 2006 - 09:46 #4
Hm, den du har anbeafalet mig først kan jeg ikke få til at virke!

Der står at mailen er sendt men jeg får aldrig mailen ?
Avatar billede thewebmaker Nybegynder
23. juli 2006 - 10:09 #5
Kan det passe at mange webhoteller ikke understøtter denne funktion ?

For hver gang jeg trykker send står der: Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/clan-go4it.dk/process.php:9) in /home/www/clan-go4it.dk/process.php on line 16

Hjælp !? :)
Avatar billede thewebmaker Nybegynder
23. juli 2006 - 10:10 #6
Det ligger på:

www.clan-go4it.dk/form.php
Avatar billede leif Seniormester
23. juli 2006 - 11:51 #7
Øhh, jeg kan jo ikke se din PHP kode, men tag udgangspunkt i dne første og lad os tage den derfra.