Avatar billede chili17 Nybegynder
21. juli 2006 - 16:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DVD brænder kobles af

Extern DVD brænder der er koblet til PC via USB falder ud med jævne mellemrum og kobler sig på igen 1 min senere - problemet giver selvsagt brændingsfejl
Avatar billede strych9 Praktikant
22. juli 2006 - 00:54 #1
Så...
Check enhedshåndtering. Er der nogen enheder der som har problemer?
Kører den med USB 2.0?
Kan den brænde en CD med 1x? Benytter du maskinen til andre ting når den brænder? Hvis ja, prøv at undlade det.
Avatar billede tribalroots Nybegynder
22. juli 2006 - 13:32 #2
Prøv evt. også med et andet USB kabel, kan være det som er defekt!
Avatar billede chili17 Nybegynder
22. juli 2006 - 13:36 #3
Alle enheder kører korrekt - og den kører på USB 2.0 (USB 1.0 er også prøvet
Og den kan sådan set brænde alt - men fra den bliver koblet til, og til første udfald går der ca 15 min. - den kobler så på igen efter ca. 1 min. - og udfaldene kommer herefter med ca 5 min. mellemrum

Har også prøvet kun at brænde

Har også prøvet at koble netadgangen fra - og der er chekket for spyware
Avatar billede chili17 Nybegynder
23. juli 2006 - 01:44 #4
Har tilsyneladende løst problemet ved at flytte rundt på USB enhederne, og taget nogen fra så der skulle komme mere strøm til? - og hvis det ikke hjælper i længden prøver jeg den her løsning
http://www.totalcomputer.dk/Scripts/prodview.asp?idproduct=1019
Avatar billede chili17 Nybegynder
23. juli 2006 - 01:45 #5
Så jeg lukker tråden her