Avatar billede gasseholm Nybegynder
21. juli 2006 - 11:51 Der er 5 kommentarer

Børnespil på Internettet

Jeg mangler nogle børnespil til min hjemmeside, er der nogle der ved hvor man kan købe sådan nogle henne.
Det må gerne være nogle hvor jeg kan ligge min egen mascot/ billeder på
Avatar billede weblex Nybegynder
21. juli 2006 - 11:58 #1
Avatar billede tribalroots Nybegynder
21. juli 2006 - 13:45 #2
http://www.miniclip.com/games/en/
Har bla. gratis flashgames til dit site, dog kan du ikke implementere noget grafik selv!
Avatar billede pulento Nybegynder
21. juli 2006 - 21:03 #3
Hej gasseholm
kontakt mig på denne mail flotdesign@flotdesign.dk og jeg kan lave nogle spil til dig for en meget rimelig pris.
går ind på http://www.flotdesign.dk/KampenOmNazuk/KampenOmNazuk.swf dette spil har jeg selv udviklet .. men jeg kan selvfølgeligt lave noget efter dit ønske altså mere eller mindre indviklet.

Mvh
pulento
Avatar billede brice Nybegynder
09. august 2006 - 12:07 #4
www.bornesiden.dk - der er en del links til spil
Avatar billede brice Nybegynder
18. august 2010 - 11:03 #5
lukket