Avatar billede lassegj Nybegynder
20. juli 2006 - 21:20 Der er 17 kommentarer og
3 løsninger

Godt tilbud?

Hej

Kort og godt - er det her et godt tilbud?

http://www.prisindex.dk/Listprices.asp?ID=173719

Mvh

Grosen
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2006 - 21:34 #1
umiddelbart lyder den ok !  det eneste der havde været at fortrække var DDR2 ram istædet.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
20. juli 2006 - 21:56 #2
Jeg mener ikke at den er et bedre tilbud end så mange andre. Personlig foretrækker jeg intel processorer og batterilevetiden skal du ikke regne med at den overstiger 1½-2 timer. Der står ikke noget om at det skulle være en double layer DVD brænder, som jeg mener bør være standard i dag. Så tænk dig om
Avatar billede espersen Novice
20. juli 2006 - 22:06 #3
enig med jann

vil foreslå en anden fra Fujitsu i det prisleje: http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=196509
testet her: http://laptopworld.dk/index.php?id=263
Avatar billede lassegj Nybegynder
20. juli 2006 - 22:11 #4
Er denne computer så et bedere bud til pengene?

http://www.prisindex.dk/Listprices.asp?ID=203959
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
20. juli 2006 - 22:12 #5
Ja den er helt klart et meget bedre tilbud, som jeg tror vil dække et almindeligt behov meget bedre end den anden.
Avatar billede miqe Nybegynder
20. juli 2006 - 22:14 #6
Til kontorbrug og lidt multimedie ser den ok ud.
Du kan læse lidt mere om motherboard og grafik her:
http://www.gen-x-pc.com/ati_express_200.htm
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2006 - 22:15 #7
hov  der gik det vist lidt stærkt med at kikke !  jeg er enig med jann på alle punkter !

jeg undskylder min lidt for hurtige besvarelse !
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
20. juli 2006 - 22:18 #8
Den forrige kommentar jeg lagde var for espersens kommentar. Den sidste du computer du henviser til lassegj nærmer sig mere noget, der er brugbart, dog skal du lægge mærke til batteriet, som kun er på 2000 maH. Det strækker kun til maks. 1½ times normal kørsel med computeren hvis ikke mindre. Hvis du kan leve med det er den såmænd en udmærket computer, men hvorfor ikke ofre lidt mere og kigge på den, som espersen foreslår.
Avatar billede zaar Nybegynder
20. juli 2006 - 22:23 #9
Det hele afvænger vel også af hvad du havde tænkt dig skulle være den primære funktion denne bærebare skal have. Hvis du kunne uddybe dine krav, er det nemmere at svare på om det er et godt tilbud eller ej, for det kommer an på med hvilke øjne man kigger!
Avatar billede lassegj Nybegynder
20. juli 2006 - 22:26 #10
Den espersen har fundet frem lyder rigtig fornuftig. Den skal bruges til nettet, mail og billedfremvisning.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
20. juli 2006 - 22:29 #11
Ja men det mine besvarelser går på er hvad der er standard i bærbare computere. I den første computer var der kun en almindelig brænder, standard bør være en double layer. Sælgerne overdriver også altid batteriets levetid, et 22oo maH batteri kan normalt kun holde til omkring 1½ times kørsel med computeren. Det er sådan nogle ting man må være klar over.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
20. juli 2006 - 22:30 #12
Ja hvis det er billedfremvisning er jeg enig med dig.
Avatar billede espersen Novice
20. juli 2006 - 22:35 #13
med en bærbar ændres ens behov hurtigt til at ville være mere og mere uafhængig af 220v - så negligér ikke de strømbesparende elementer ved en Centrino-maskine
(iøvrigt beskrevet på : http://laptopworld.dk/index.php?id=37)
Avatar billede zaar Nybegynder
20. juli 2006 - 22:37 #14
Enig...anvender selv en Centrino, og er glad for at jeg har min 3hr på et batteri.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
20. juli 2006 - 22:39 #15
espersen Den computer du foreslog er den med centrino
Avatar billede espersen Novice
21. juli 2006 - 08:35 #16
ja (selvfølgelig; den har Pentium M cpu, chipset + wlan)
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
21. juli 2006 - 15:37 #17
Så kan jeg da ikke se at der er noget at betænke sig på. Det er et overordentligt godt tilbud.
Avatar billede lassegj Nybegynder
21. juli 2006 - 16:31 #18
Så er den jo ikke længere, så bliver det den. Tak for de gode råd - flere der vil ligge svar?
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
21. juli 2006 - 16:58 #19
:-)
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
21. juli 2006 - 17:00 #20
Ups.