Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2006 - 15:55 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

Vurdering af design:) x2

Hej..:)

Lavde 2 designs,. Så vil vide hvad i syntes.
http://leol.dk/muuhdesign/
http://leol.dk/micual/
Avatar billede lund_dk Praktikant
20. juli 2006 - 15:59 #1
2x ommer'e
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2006 - 16:13 #2
Hvorfor?
Avatar billede bigo Nybegynder
20. juli 2006 - 16:15 #3
Dine referancer skal naturligvis være i orden når man klikker links.. men det er nok det mindste. Man kan vist roligt sige det er et minimalistisk design men prøv med tre farver istedet for kun 2. Og udvid rammen så det giver lidt mere plads. Menuen synes jeg er iorden.
Avatar billede lund_dk Praktikant
20. juli 2006 - 16:20 #4
Det er alt for kedelig, og alt for enformet. Med stort præg af ufærdighed og uafsluttede kanter.
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2006 - 16:41 #5
Kan ikke skrive
1)
hvad i syntes om http://leol.dk/muuhdesign/
2)
hvis i syntes om http://leol.dk/micual
Avatar billede jarl-g Nybegynder
20. juli 2006 - 17:18 #6
Det er meget skidt.  Det er kedeligt og formerne dur ikke. Farverne er kedelige (sort og hvid...) og menuen holder ikke.

Om'er
Avatar billede keysersoze Guru
20. juli 2006 - 17:20 #7
Jeg vil langt hen ad vejen sige det samme som lund_dk - men når nu du gerne vil have det specifikt for hvert site;

1) Det en om'er
2) Det en om'er

Det er alt for lidt at sætte 2 farver sammen og kalde det design - det er det sjældent, og det er det bestemt ikke i disse to tilfælde. Jeg har svært ved at komme med nogle småændringer der kan gøre siderne færdige for, selvom det måske lyder lidt hårdt sagt, så er der reelt ikke noget som helst på de to sider der kan reddes.

Det er fint nok som en første hjemmeside til en der sætter sig i frontpage eller notepad for første gang - men skal det fungere som reference eller er det til salg så har det ingen værdi.
Avatar billede overload.dk Nybegynder
05. august 2006 - 11:53 #8
Der er jo ingenting på ? :-)

Væsentligt flere farver, overskrifter, og ja en hel del før det kan kaldes en hjemmeside tror jeg. Der skal mere på før man kan kommentere dem, for er enig med keysersoze at de begge er en om'er som det ser ud lige nu.

Post igen når der er mere guf på siderne ;-)
Avatar billede keysersoze Guru
05. august 2006 - 14:46 #9
lukketid?
Avatar billede alexander_j Nybegynder
10. august 2006 - 21:44 #10
1'eren er bedst, hvis det er spørgsmålet, da hvid tekst af den mængde er umulig at læse på sort baggrund.
Hovereffekten på 1'eren er dog for lys.

Jeg mangler indhold til siden, da et minimalistisk design måske godt kunne passe til det helt rigtige indhold.
Avatar billede alexander_j Nybegynder
30. september 2006 - 18:24 #11
Jubiii - 0 point til mig
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2006 - 15:55 #12
Der var ikke afsat point til spm:)
Avatar billede alexander_j Nybegynder
01. oktober 2006 - 16:05 #13
Har jeg da brokket mig?
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2006 - 20:40 #14
Lyd det som:P