Avatar billede straegaard Nybegynder
20. juli 2006 - 11:03 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

opdatere BIOS

Jeg var ikke helt sikker på i hvilken kategori dette spørgsmål skulle stilles så jeg håber ikke at det er fuldstændig fejlplaceret.

http://img80.imageshack.us/my.php?image=unavngivetpp5.png
Når jeg nu har opdateret til det der er vist på billedet i mit link (1004).
Hvis jeg så senere opdatere til den nyere version som hedder 1005 så forbliver de ting som som 1004 ordnede vel iorden.  ehmm, hvis i forstår hvad jeg mener.

Altså: den nyere update erstatter vel ikke bare den anden? Når jeg downloader en nyere så bliver alle de ting som står i begge opdateringer vel rettet.

Det her virker nok lidt tåbeligt formuleret :/ men jeg går ud fra at det er nogenlunde til at forstå
Avatar billede bubbaa Nybegynder
20. juli 2006 - 11:11 #1
Jeg er pænt sikker på at det der står der er rettet i 1005 er det der er sket siden 1004. Det vil sige at ændringerne fra 1004 også er med i 1005.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. juli 2006 - 11:34 #2
helt enig med bubbaa. fra ændring til ændring følger de lidligere ændringer med, der er jo bare ikke grund til at skrive det igen.
Avatar billede zaar Nybegynder
20. juli 2006 - 15:31 #3
ja, du behøver kun at have den sidste BIOS installeret.
Det der er rettet i 1004, vil også være rettet i 1005, her er der blot foretaget yderligere rettelser.
Avatar billede straegaard Nybegynder
20. juli 2006 - 17:00 #4
okay, tak :D

Bubbaa eller James t dk, er i interesseret i nogle af pointene (selvom der godt nok ikke er særlig mange >_<) eller hvordan skal det ordnes?
Avatar billede straegaard Nybegynder
20. juli 2006 - 17:00 #5
Ja, selvfølgelig også dig, Zaar, men du har jo allerede lavet et svar ^^
Avatar billede bubbaa Nybegynder
20. juli 2006 - 22:14 #6
Jeg ligger da også lige et svar så :)
Avatar billede zaar Nybegynder
20. juli 2006 - 22:24 #7
Så mangler vi bare at de bliver accepteret også :p