Avatar billede hehe7777 Nybegynder
19. juli 2006 - 11:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

MSBuild i VS2005

Er der nogen der har erfaring med MSBuild og VS 2005?

Jeg bruger CruiseControl.NET til at bygge med, og den del af scriptet der omhandler MSBuild ser således ud:
<msbuild>
<executable>C:\WINNT\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727
\MSBuild.exe</executable>

<workingDirectory>C:\work\AutoBuild\Providus\Source</workingDirector
y>

<projectFile>Providus.DomainModel.Test.2005.sln</projectFile
>
<buildArgs>/p:Configuration=Release /p:Platform="Any
CPU" /p:OutputDir=C:\Work\Autobuild\Providus\Output /v:n</buildArgs
>
<targets>Build;Test</targets>
<timeout>3600</timeout>
</msbuild>

Target "Build" fungerer fint, men når den bagefter skal køre target "Test" får jeg følgende fejl:
<error code="MSB4057"
file="C:\work\AutoBuild\Providus\Source\Providus.DomainMode
l.Test.2005.sln"><![CDATA[The target "Test" does not exist in the
project.]]></error>

Er det noget jeg skal sætte op i min VS .sln?
Jeg bruger VS 2005 Pro.

Jeg håber at nogen can hjælpe mig. Jeg har brugt rigtigt lang tid på det nu, og har allerede spurgt min ven Google. Men han kunne ikke hjælpe.
Avatar billede hehe7777 Nybegynder
18. oktober 2006 - 15:41 #1
har selv fundet svaret
Avatar billede hehe7777 Nybegynder
18. oktober 2006 - 15:42 #2
accept