Avatar billede niko_nielsen Nybegynder
19. juli 2006 - 01:30 Der er 1 løsning

mit netkort bliver ved med at disconnecte (Asus A8N32-SLI)

Mit netkort bliver ved med at disconnecte for bagefter at connecte igen, den gør det samme sådan ca hvert 10 min.
og når jeg er connected så er der udmærket forbindelse...
mit netkort er internt og sidder på et ASUS A8N32-SLI Delux
er det nogle der kan hjælpe?

Hvis det er for svært at svare på, så vil jeg gerne have hjælp til at fejlfinde, så jeg kan komme nærmere problemet.

ps. min PSU brændte for noget tid siden, jeg tror ikke det har gjorde nogen skade på bundekortet, eller hva?
Avatar billede niko_nielsen Nybegynder
01. august 2006 - 21:05 #1
hmmm...