Avatar billede uniqe Nybegynder
19. juli 2006 - 00:52 Der er 12 kommentarer

Flash animeret logo / topbanner

Hejsa..

Nogen der ved hvor man kan få lavet et flash animeret banner som den der kører i midten af siden på justbuyit.dk ?

Det skal være ca. samme størrelse, og have samme "funktion" ca som det der er der...

Firma'er med hjemmesider tages rundhånedet imod..

Og hvis der er en der kan lave noget i den stil, betales der også et beløb for det.
Avatar billede tribalroots Nybegynder
20. juli 2006 - 10:36 #1
Hvilke effekter i banneret søger du helt konkret?
Er det det skift der er mellem billederne?
Solene, himlen?
Hvilke dele skal bygges ind?
Avatar billede uniqe Nybegynder
20. juli 2006 - 11:37 #2
Det skal være til en side hvor der sælges noget tv.
Det er lidt ud fra hvad flash programmøren kan finde ud fra, men med noget i stil med: www.justbuyit.dk som jeg sagde... ( Altså det de har ca. midt på siden )
Selvfølgeligt ikke det samme, men noget i stil med...

Der må gerne komme noget med "Firmanavn" - en undertekst ( koncept ) -> et fjernsyn der måske kommer flyvende ind og noget halløj efter det...
Avatar billede tribalroots Nybegynder
20. juli 2006 - 13:03 #3
Har du noget materiale, såsom billeder og graffik som skal være tilstede!?!
Så kan jeg godt give den et forsøg i aften! ;-)
Avatar billede uniqe Nybegynder
20. juli 2006 - 13:31 #4
Helt kanon :o)

Har nogle få billeder.... Men hvis du kan lave noget med de 2... Lave det i en lyseblå / lidt mørkere farve og måske lidt gråt så ville det være perfekt ! :D

Hvis ud så på et tidspunk kan sætte noget tekst in hvor der står "Firmanavn" og noget hvor der står "test koncept", så ville det være super fedt :D
Avatar billede uniqe Nybegynder
20. juli 2006 - 13:31 #5
Her kan du hente billederne:

http://www.megaupload.com/?d=R59JJAIQ
Avatar billede tribalroots Nybegynder
21. juli 2006 - 01:59 #6
Pga den sindsyge varme har jeg ikke rigtigt været til det store, har lavet lidt, men vil arbejde videre på det imorgen!
Avatar billede tribalroots Nybegynder
21. juli 2006 - 09:38 #7
De har ikke et logo som skal implementeres?
Avatar billede tribalroots Nybegynder
21. juli 2006 - 12:07 #8
Her er et forslag:  http://www.tribalroots.org/banner/banner.html
I bunden kan man evt. også placere nogle grafiske elementer!
Avatar billede tribalroots Nybegynder
21. juli 2006 - 12:08 #9
Der er ikke sat nogen preloader ind, men det kan også ordnes, flashen fylder dog kun 93kb
Avatar billede tribalroots Nybegynder
26. juli 2006 - 14:20 #10
Alloo? u there?
Avatar billede uniqe Nybegynder
26. juli 2006 - 15:27 #11
Syntes den er lidt for... Den virker nok lidt for uprofessionel syntes jeg... Der er meget bevel embross i, så det kommer til at ligne "tegnefilm" istedet for det det egentligt skulle.. Søger noget med et professionelt look... Men effekten hvor den skifter mellem tingene kan jeg godt li :o)
Avatar billede tribalroots Nybegynder
26. juli 2006 - 16:02 #12
Ok, hvad med den grå ramme, er det for trist eller hvad? du snakkede om blå+grå så jeg har holdt mig primært til de 2!