Avatar billede thegreenfox Nybegynder
18. juli 2006 - 17:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

FTP server oprettelse problemer

Hej

Jeg har lige installerert Linux Suse 10 på min "gamle computer.
Efter et par opgraderinger er den nu lydløs.
Mit spørgsmål er nu hvordan jeg sætter en FTP server op på denne.

Jeg har ikke forstand på Linux og selv de simpleste ting er fremmet for mig.
Jeg har derfor brug for en IDIOT sikret gennemgang af hvordan jeg gør.

BTW. Serveren skal også kunne bruges til gamehosting (hvis det skulle gøre nogen forskel).

Håber i kan hjælpe

TheGeenFoX

ps. Jeg er klar over der allerede findes adskillige post med samme tema, men jeg har ikke kunne bruge nogle af disse.
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2006 - 20:20 #1
Jeg tror du vil kunne finde alt, hvad du behøver her: http://vsftpd.beasts.org/
Avatar billede thegreenfox Nybegynder
25. januar 2007 - 18:31 #2
Kunne du fortælle mig basis hvordan man bruger de instal filer du downloader?
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2007 - 19:21 #3
Pak filen ud og åbn den fil der hedder "INSTALL". Den indeholder en vejledning.
Avatar billede thegreenfox Nybegynder
14. marts 2009 - 14:44 #4
tak