Avatar billede sophie80 Nybegynder
18. juli 2006 - 16:10 Der er 2 kommentarer

Opsige Xbox 360 Live

Hej

Da jeg købte min Xbox 360 for nogle måneder siden, oprettede jeg også en Live konto. Men nu vil jeg gerne have slettet den igen, men jeg aner ikke hvordan jeg skal gøre. Jeg har prøvet, at søge i alle de forskellige menuer som er, men jeg kommer ikke frem til noget.

Så jeg håber der er nogen der kan hjælpe!
Avatar billede sophie80 Nybegynder
18. juli 2006 - 16:28 #1
Nu er jeg kommet ind i noget account-settings. Og derfra ind i noget memberships. Men jeg kan slet ikke se hvor keg skal opsige det henne?
Avatar billede netassist Juniormester
18. juli 2006 - 17:20 #2
kontakt dem på denne hjemmeside .. ellers bliver den slette eftger 6 md så vidt jeg husker