Avatar billede karenmaria Nybegynder
12. maj 2001 - 11:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Diablo 2, hjælp det fyser

Vi er to der sidder og spiller diablo på et internt netværk (LAN), problemet er bare at den der for den der hoster fryser spillet engang imellem. Vi har to cd\'er og vi har prøvet at opgradere til den nyeste path.

Er de rnogen der ved hvad det kan skyldes?
Avatar billede webwally Nybegynder
12. maj 2001 - 12:01 #1
Prøv først at hente den patch: og installere den.

Hvis det ikke virker, prøv som om hostens computer også fryser i Single Player spil. Hvis, så prøv at slette spillet og installere forfra. Hvis det heller ikke hjælper prøv så at formatere og smide Windows ind forfra!

Hvis vedkommende dog godt kan spille det i Single Player så præv at lade den anden computer være hosten!
Avatar billede makse Nybegynder
12. maj 2001 - 13:25 #2
Prøv at slå musikken fra. Det har hjulpet hos flere, i forbindelse med multiplayer.
Avatar billede karenmaria Nybegynder
12. maj 2001 - 17:26 #3
vi har hentet patchen og prøvet at installere alt forfra. Vi har også prøvet at lade begge computer hoste uden held
Avatar billede syffux Nybegynder
12. maj 2001 - 17:33 #4
vi har sammeproblem, aner ikke hvorfor
Avatar billede 0705pr Nybegynder
13. maj 2001 - 14:34 #5
Jeg har været udat for samme problem men jeg kom til den konklusion at det var fordi at jeg havde for lidt ram
Avatar billede 0705pr Nybegynder
13. maj 2001 - 14:35 #6
forsat.
Hvis den maskine der hoster har mindre ram en den anden kan i prøve at skifte så den anden hoster
Avatar billede karenmaria Nybegynder
16. maj 2001 - 19:45 #7
hvordan slår man musikken fra? jeg kan kun skrue helt ned
Avatar billede 0705pr Nybegynder
20. maj 2001 - 15:11 #8
man trykker \"esc\" og vælger options og derefter klikker man på musik (lyd) eller noget lignede
Avatar billede makse Nybegynder
21. maj 2001 - 00:20 #9
Takker for point. :)