Avatar billede skaarup Nybegynder
18. juli 2006 - 14:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Importere til Thunderbird fra Outlook

Jeg har just installeret Thunderbird og vil gerne have mine gamle mails over fra Outlook. Problemeet er, at Thunderbird ikke finder noget som helst, når jeg bruger importfunktionen. Jeg har outlook 2003, men den kan ikke starte på grund af en eller anden intern programfejl.
Jeg mener ikke jeg har slettet nogle outlookfiler, så mine mails og adressekartoteket må da ligge et eller andet sted, men hvor?? Og hvad gør jeg?

Mvh Claus
Avatar billede vejmand Juniormester
19. juli 2006 - 14:13 #1
Normalt ligger de her, de ligger i en .pst fil:
C:\Documents and Settings\DIT NAVN/BRUGER\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook

For at se .pst filen skal du slå visning af skjulte filer og mapper til.

Åbn en tilfældig mappe - klik på Funktioner, klik på Mappeindstillinger, klik på faneblad Vis.
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper" – Anvend

Hvis de ikke er her, kan du søge efter *.pst
Avatar billede skaarup Nybegynder
19. juli 2006 - 18:15 #2
De lå der, men når jeg nu ikke kan starte outlook og Thunderbird ikke kan finde dem, hvad dælen gør jeg så?
Avatar billede vejmand Juniormester
19. juli 2006 - 19:19 #3
Du kan evt. prøve at reparere Outlook.

Sæt din Office CD i drevet, vælg Installer, så får du mulighed for at reparere Office.
Genstart, se om det hjalp.

Prøv evt. også dette:
Klik på Start->Kør skriv SFC /scannow(bemærk mellemrum), klik OK.
Din XP-CD skal sidde i drevet.
Genstart, se om det hjalp.
Avatar billede skaarup Nybegynder
16. februar 2007 - 10:35 #4
Jeg må hellere lukke den her. Jeg fik det aldrig til at virke ...