Avatar billede ratzaiy Nybegynder
12. maj 2001 - 11:33 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hvordan indsætter jeg script i en fil`?

Jeg er ikke særlig haj til ASP så her er et spm. Jeg har et script der viser hvor mange brugere der er online men scriptet funger ikke den ligger på www.retsej.dk hvad skal jeg gøre?
Avatar billede bbs Nybegynder
12. maj 2001 - 11:36 #1
hehe...
Du viul da ikke prøve at tjene penge med det design, vel?
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
12. maj 2001 - 11:43 #2
Nej skam det er ikke mig der laver det er en anden en
Avatar billede madrich Nybegynder
12. maj 2001 - 11:44 #3
BBS ---> slap dog lidt af, det er jo ikke det han spørger om, NÅR spgm\'ene ligger i \"feedback\" eller \"vurdering\" , så kom med de kommentarer, det her er noget andet såeh !!!

Ratzaiy ---> dit spørgsmål er uforståeligt, post noget kode, så kan man lidt bedre forholde sig til det!

Avatar billede madrich Nybegynder
12. maj 2001 - 11:46 #4
Og dit spørgsmål kan besvares med!!

Scriptet skal placeres mellem <% og %>
Avatar billede no_doubt Nybegynder
12. maj 2001 - 11:46 #5
Hehe : \"Jeg hedder Ratzai\" Står der.
Avatar billede bbs Nybegynder
12. maj 2001 - 11:47 #6
No_doubt-> hehe ;)
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
12. maj 2001 - 11:47 #7
ok
<p><!--#include file=\"onlineusers\".asp>
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
12. maj 2001 - 11:48 #8
Hvorfor? \"Hehe jeg hedder Ratzai\"
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2001 - 11:52 #9
Du siger du ikke laver det...Du hedder Ratzai, din bruger her hedder ratzaiy og dit domænde retsej.dk.

Det er da dig der laver det!
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2001 - 11:53 #10
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2001 - 11:53 #11
ratzai..
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
12. maj 2001 - 11:57 #12
Jeg laver hjemmesiden men hvis folk vil købe en hjemmeside af mig er det  EN ANDEN DER LAVER HJEMMESIDEN FOR DEM SKAL I DA FOR POKKER ALTID!! PISKE EN STEMNING OP???
Avatar billede bbs Nybegynder
12. maj 2001 - 11:58 #13
Lad nu være med at lyve!
Hvad skulle \"din ven\" dog bruge dit site til, hvis han selv kan lave siderne?
Bare indrøm, at du har meget at lære om hjemmesider mv.
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
12. maj 2001 - 12:00 #14
ok tilbage til scriptet er der nogen der kan hjælpe mig jeg har faktisk næsten det samme problem her www.retsej.dk/afts/poll.php
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
12. maj 2001 - 12:01 #15
Så siger vi det hvis det kan gøre dig glad :)
Avatar billede sunski Nybegynder
12. maj 2001 - 18:39 #16
Fuck hvor jeg hader sider som ikke er færdige, vent dog med at offentliggøre til de er færdige. Det er 100% sikkert at jeg IKKE kommer tilbage til en sådan side. Det er for irriterende...
Avatar billede echsphilee Nybegynder
17. april 2002 - 07:19 #17
har du fået svar?