Avatar billede niclas1488 Nybegynder
18. juli 2006 - 03:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Køb af PC-spil fra udlandet

Hey Eksperter

Hvis man køber et PC-spil fra udlandet, er det så muligt at spille det på ens danske computer?

Jeg ved man ikke kan det med spil til PlayStation, men har ikke hørt om man skulle eller ikke skulle kunne spille udenlandske spil på ens PC..

Er der nogen der ved noget om det?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
18. juli 2006 - 07:14 #1
Jeg har før købt spil i england og USA så ja det kan man godt.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
18. juli 2006 - 07:14 #2
og det var et svar.
Avatar billede jimdaggerthuggert Nybegynder
18. juli 2006 - 08:39 #3
...men tag dig i agt for tyskerne, de oversætter sku alt hvad de kommer i nærheden af! :-)
Avatar billede niclas1488 Nybegynder
18. juli 2006 - 12:21 #4
Tak for hjælpen.. Jeg tror jeg tager chancen, det er bare rart lige at kunne spare et par hundrede kroner på at bestille det fra udlandet :-P