Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
17. juli 2006 - 21:59 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Udenlandsk firma til programmering

Jeg har opkøbt lidt over 40 domæner som jeg skal have noget indhold på.
Jeg skal have ansat programmørere i firmaet, men i første omgang skal skal jeg have lavet 2-4 sites, og senere nok også et par stykker mere "udenfor huset"

Fælles for alle sites/firmaet er:
* Det skal være CMS-baseret
* Der skal fokuseres meget på SEO
* Det skal kunne køre på b-one.net's servere, og være lavet i PHP eller ASP (Se mere om b-one ASP her: https://www.b-one.net/static/support-faq-asp.do og PHP her: https://www.b-one.net/static/support-faq-php.do )
* Alt i database skal være MySQL ( https://www.b-one.net/static/support-faq-mysql.do )

Nogen som har nogle gode steder ?
Jeg forventer at besøge firmaet for at kunne lave forarbejdet rigtigt..... Så det ville være fint hvis det ikke er på den anden side af kloden....
Avatar billede abruscato Nybegynder
17. juli 2006 - 22:03 #1
Du kan finde freelancere på http://www.getafreelancer.com/, hvor du kan finde programmører fra hele verden.
Avatar billede triple-x Nybegynder
18. juli 2006 - 09:39 #2
hvad er begrundelsen for det skal være et udenlandsk firma? er det alene bygget på baggrund af prisen?
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
18. juli 2006 - 13:21 #3
www.getacoder.com  er et super valg i forhold til de danske dyre drenge.
Avatar billede heine112 Nybegynder
19. juli 2006 - 10:33 #4
Kommunikation !
Det er det, som softwareudvikling drejer sig om. Det er svært nok at få en gruppe til at fungere, selv om de sider 50 cm fra hinanden.
Muligvis kan man flytte syarbejde og lignende til udlandet, men softwareudvikling ?
Avatar billede danic Nybegynder
19. juli 2006 - 10:40 #5
Prøv at se på http://www.razormanagement.com/c11/s5/index.jsp de gør sig i Udenlandsk programmering :) og der er pange at spare :-)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
19. juli 2006 - 10:50 #6
triple-x..... Jeg er igang med at indrette kontor til ansættelse af programmør m.v.... Men lige nu er det et spørgsmål om økonomi

Disse første sites skal indexeres og optages i søgemaskiner før det kan give et ordentligt overskud til aflønning, så det er økonomi, økonomi og atter økonomi....
Avatar billede ronnieg Nybegynder
20. juli 2006 - 11:37 #7
Eric, du kan skrive til mig ronnie@sitevision.dk

Vi har folk der burde kunne løse opgaverne
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
20. juli 2006 - 12:02 #8
Eric, husk at høre dig rundt om priser og se hvad de har lavet før af arbejde. Det kan godt være at det første tilbud lyder super - men det er altid smart at søge rundt især nu når det er økonomisk trængt for dig.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
20. juli 2006 - 12:10 #9
Kasper.....Jeps det vil jeg også gøre....

Jeg tager afsted til Langelandsfestivalen i morgen, og er først hjemme engang næste weekend. Så vil jeg gå igang med en detaljeret kravsspecifikation.....
Avatar billede rentondk Nybegynder
01. august 2006 - 09:21 #10
Jeg har et indisk selskab kaldet www.eruditesoft.com, som har 13 programmører siddende i Hyderabad. De arbejder alle for danske kunder. Jeg benytter dem også selv til mine egne hjemmesider www.gratis-ting.dk, www.gratis.se m.m.

De indiske programmører kan håndtere dine opgaver, samtidig med at du kan trække på mig i Danmark, hvis der er problemer. Jeg har også mulighed for at tage et møde med dig, samt du kan helt uforpligtende tage en snak med vores projektledere. De laver også meget gerne helt gratis et detaljeret estimat ud fra en kravspecifikation.

Skriv endelig hvis du har spørgsmål til mig på jacob@eruditesoft.com eller ring 7734 0903. Jeg kan også hjælpe med råd omkring outsourcing.
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
01. august 2006 - 11:01 #11
Jeg kan kun sige god for flere indiske programmøre. jeg har selv et projekt igang hos nogle indere, og de laver alt man beder dem om korrekt, og så er prisen rigtig rigtig god.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
08. august 2006 - 12:39 #12
rentondk..... Kontakter dig via mail
Avatar billede rentondk Nybegynder
08. august 2006 - 13:29 #13
Eric-Pedersen... der er ikke kommet en e-mail. Eventuelt prøv at sende igen eller sende til jacob@hitmedia.dk.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
08. august 2006 - 13:49 #14
Skriver først senere i aften eller i morgen :-)
Avatar billede koldstar Nybegynder
15. august 2006 - 15:48 #15
Hey Eric
Hvis du evt. kan have interesse i en erfaren Dansk programmør kender jeg en du kan få til Indisk løn :-) Bor pt. i Dk, men flytter til asien om et par måneder, hvilket resulterer i en noget billigere løn. Det hele kan let laves på b-ones servere i enten asp eller php... Nu ved jeg selvfølgelig ikke om det er fordi du har en hammergod aftale med b-one, men overvej lige en gang om du ikke vil spendere et par hundrede ekstra og flytte domænerne til en server der understøtter asp.net. Det er lettere og hurtigere for udvikleren, og vil derved også betyde at den samlede pris bliver billigere.... Men selvfølgelig bare et forslag :-)
Du kan kontakte mig på e-mail: koldstar[SNABELA]gmail.com hvis du vil høre mere.