Avatar billede stech Nybegynder
17. juli 2006 - 12:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

søger php programmør

Hej derude, vi er et firma ved navn I/C som i øjeblikket søger en php programmør til at lave vores betalings-gateway. Og gerne lidt mere.

Betalings-gatewayen er leveret af www.fribetaling.dk.

Vi er et nyt firma, etableret iår.
Derfor har vi ikke de store mønter at gøre godt for, så vi ser frem til en meget billig løsning.

Vi vil med glæde når dit arbejde er færdig gjort, skrive noget skriftligt til dit c.v hvis du vil have det.

Facs:

Grundsystemet er lavet. ( Indkøbskurv + bestilling )
- Der mangler administrende del til at kunne se hvem der har betalt, og acceptere de kunder der eks. har valgt at betale via bank overførsel.

Programmøren behøves ikke være fra nogen særlig del af Danmark, programmøren skal blot kunne kommunikere med os, via eks. messenger så der kan fremstå hurtig kommunikation.

Koden? Vi mener ikke at der skal gøres det store arbejde ud af koden, hvis det koster ekstra, hellere at det virker og bare virker.

Vær orienteret om at vi nok senere har flere jobs til dig, da vi ikke kun driver 1 virksomhed.

Håber der er nogle der kan.

Med venlig hilsen
I/C
att. Søren Høvring
TLF: 30 25 13 88
Kontakt@GamersCity.dk
Avatar billede roz Nybegynder
18. juli 2006 - 22:07 #1
Mail sendt :)
Avatar billede roz Nybegynder
20. juli 2006 - 02:23 #2
Svaaar
Avatar billede -crazydane- Nybegynder
14. august 2006 - 10:19 #3
Er det noget alla det her i gerne vil have?

http://virtuemart.net/demoshop/

Username: Demo
Password: Demo

Her kan i se administratordelen http://virtuemart.net/demoshop/administrator/

Smid en mail hvis det har interesse.