Avatar billede jps6kb Novice
17. juli 2006 - 10:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fullscreen i mediaplayer

Hej,

Jeg er lost.
Jeg prøver at se et videoklip i Media Player. Den nye altså.. 11?
Men når jeg går i fullscreen er der en toolbar nederst (start, stop ...)

Hvordan får jeg den til at forsvinde?
Avatar billede norbert_ Nybegynder
17. juli 2006 - 11:06 #1
Prøv igen, og lad være med at røre musen
Avatar billede norbert_ Nybegynder
17. juli 2006 - 11:06 #2
.. mens filmen kører :-)
Avatar billede jps6kb Novice
17. juli 2006 - 11:17 #3
Det har jeg prøvet.. det er MS's ASP.NET2.0 HOW-TO .. men jeg mangler jo det nederste.. men jeg har set et par stykker sådan.. så den går ikke væk af sig selv.. det var også min første tanke.. ;)
Avatar billede martin_moth Mester
17. juli 2006 - 11:45 #4
er du sikker på at den toolbar ikke er en del af filmen ;o)

Prøv en helt anden film, f.eks. www.caribbeanwinds.com/assets/multimedia/pkra-2006-cabarete-f.wmv
Avatar billede jps6kb Novice
17. juli 2006 - 12:03 #5
Ja, det er jeg sikker på ;) Men jeg har for arguments sake, prøvet med en helt anden.
Avatar billede jps6kb Novice
18. juli 2006 - 08:51 #6
Den er der ikke nogen der kan klare?
Det er på en bærbar med widescreen, hvis det gør nogen forskel?
Jeg bruger aldrig selv Media Player, så derfor er jeg lige lidt lost jo. :p
Avatar billede badassjuncker Nybegynder
18. juli 2006 - 12:30 #7
Det er da fordi du skal klikke den lille "knappenåls" lignende knap væk i toppen af mediaplayer til højre.!!  Imponerende at det spørgsmål har ligget mere end 10 min  :-)      (nu hvor jeg spiller så smart håber jeg da at det ER det der løser det ;-) )
Avatar billede jps6kb Novice
18. juli 2006 - 12:33 #8
Ehm.. der er ikke noget i toppen. :) Når jeg går fullscreen forsvinder alt, lige på nær den nederste linie. :)
Men ellers godt kæmpet :p
Avatar billede jps6kb Novice
12. august 2006 - 09:54 #9
Jeg har resonseret mig frem til at det er fordi det er en widescreen. (troede ikke det gjorde en forskel) .. nogle tanker om hvordan man løser problemet så, inden jeg selv lukker? :)