Avatar billede label Nybegynder
17. juli 2006 - 10:40 Der er 1 kommentar

Tynd klient til Windows TS - hvilken?

Vi har en 2003 TS-server som bruges af sælgere fra deres bærbare.

Nu vil jeg gerne teste en tynd klient istedet for nogle af de stationære vi har stående.

Hvad kan i anbefale?

Kan alle starte op og koble sig direkte på serveren så man ser serveres brugernavn/password vindue?

Frank
Avatar billede gf Nybegynder
20. november 2006 - 23:21 #1
Hej Frank

Jeg kan anbefale HP,s tynde klienter.
Ja de kan starte op og der kan logges på en terminalserver. prøv at se på www.midtdata.dk (de er dog ikke de billigste)

mvh gf