Avatar billede goulduck Nybegynder
12. maj 2001 - 09:33 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

FYI: Ny Windows 2000 Compatibility Update

Snup den før din nabo! Det kunne være at lige netop DIT favorit spil nu kan spilles på Windows 2000!

http://www.microsoft.com/windows2000/downloads/tools/appcompat/default.asp

(p.s. Jeg ved godt at den er en lille måned gammel, men den er alså først kommet på Windows Update nu!)
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. maj 2001 - 10:42 #1
Det var sgu da geneialt, efter nu at ha\' hørt på alle dem der påstår at win2k ikke kan bruges til spil, bravo ;0)
Avatar billede goulduck Nybegynder
12. maj 2001 - 12:43 #2
Ja, hvis spil producenterne ikke vil lave deres spil Windows 2000 kompatible ... må Microsoft lave deres Windows 2000 kompatibel med deres spil .. ;-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. maj 2001 - 17:50 #3
goulduck> Jeg har set at SP2 er kommet, men ikke på dansk, har du nogen ide om hvornår den kommer?
Avatar billede goulduck Nybegynder
12. maj 2001 - 18:00 #4
SP2? Hvor kan man hente den?
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. maj 2001 - 18:14 #5
goulduck> se her:

http://www.eksperten.dk/spm/72032

Nederst på siden, det er under madsg
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. maj 2001 - 18:15 #6
Ups det var ikke madsg, de navne!
Men noget lignende!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
12. maj 2001 - 19:13 #7
hmm..jeg kunne ikke drømme om at downloade en service pack til mit styresystem fra et websted som www.supportweb.dk som endda selv skriver at DE har pakket filerne....man ved aldrig hvad der ellers er blevet pakket med ned i filerne!
Avatar billede goulduck Nybegynder
12. maj 2001 - 20:37 #8
Øhhh ... jeg kan IKKE se at man kan hente nogln SP2 der!

Jeg kan se noget som liger \"pre SP2\" - men ikke en service pack!
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. maj 2001 - 21:25 #9
Ja, jeg tror det er en and, jeg har prøvet at installere den, men der ikke en skid i \"Denne Computer\" om sp2, kun sp1 er der - øv.
Avatar billede tweeker Nybegynder
14. maj 2001 - 19:14 #10
Til kimrosgaard: Sikke dog noget fis at lukke ud. De pakker det jo netop selv så de er sikre på at det ikke indholder junk. Jeg bruger www.supportweb.dk ofte som konsulent og det virker sq bare.

Hvad angår SP2, så er den meget tæt på release. Og ja, den indeholder appcompat i seneste version.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
14. maj 2001 - 19:22 #11
tweeker>>HVOR i alverden skulle jeg vide det fra? det er normalt ikke en site jeg ville forvente m$ updates fra og da slet ikke når de ikke findes på m$\'s egen site!
Avatar billede tweeker Nybegynder
14. maj 2001 - 22:15 #12
kimrosgaard>> *LOL* alt forladt. Syntes bare jeg ville forsvare www.supportweb.dk, da du halvvejs påstår de laver l... med filerne, og det faktisk er lige det modsatte. <EOF>