Avatar billede ruzzh Nybegynder
17. juli 2006 - 10:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

NTFS (hurtig) eller NTFS?

Jeg kom til at tænke på, når jeg formatere min pc, spørger den om jeg vil bruge NTFS (hurtig) eller NTFS. Hvad er forskellen, og hvad burde jeg vælge?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
17. juli 2006 - 10:10 #1
Hurtig svarer til en ekspres formatering. Den kan du roligt vælge.
Den almindelige scanner efter fejl på disken.
Avatar billede ruzzh Nybegynder
17. juli 2006 - 10:16 #2
Vil det sige, at det ikke gør nogen forskel i fremtiden? Sådan forstået, at det ikke påvirker min pc, når jeg køre?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
17. juli 2006 - 10:23 #3
Ja, som sagt vil normal blot lave en scanning på din disk samtidig.
Avatar billede Mik2000 Professor
18. juli 2006 - 14:16 #4
Hej

Du skal altid vælge den langsomme som blot hedder NTFS

Skulle der være en fejl på disken eller lign så går hele installationen i vasken og der er mega problemer

Mvh
Kim
Avatar billede ruzzh Nybegynder
18. juli 2006 - 18:27 #5
Okay! Hehe... Den plejer jeg også at bruge, men jeg ville bare være sikker på, hvad forskellen var! :) men tak alligevel!
Avatar billede hmortensen Nybegynder
18. juli 2006 - 18:31 #6
Bruger aldrig den langsomme.
Avatar billede Mik2000 Professor
18. juli 2006 - 20:20 #7
Det behøver man heller ikke som sagt. Men når der først er noget så kan den ikke starte igen og der er problemer, og forskellen er ikke så vild (selvf afhængigt af comp). Så vil klart anbefale den langsomme