Avatar billede skolestofdk Nybegynder
16. juli 2006 - 22:16 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Skal have lavet om på tekst. 200p + 100kr

Hejsa...

http://img261.imageshack.us/img261/4876/slideug1.jpg

Skal have lavet lidt om på billedet, så der i stedet står "Få gratis VIP" i stedet for "Få 1 time gratis VIP"..

Håber nogle kan hjælpe....
Avatar billede keysersoze Guru
16. juli 2006 - 22:23 #1
det tror jeg er så godt som umuligt medmindre du enten har original-billedet af hende eller en produktionsfil (fx psd) af logoet.

*husk - der må ikke både udloves penge og pointer ;)
Avatar billede madshammer Nybegynder
16. juli 2006 - 22:39 #2
Hvis du kan skaffe en af de to ting - original billedet af hende, eller original-filen af billedet - er 200 point alt for meget, for slet ikke at tale om 100 kroner oven i.

Hvis du ikke kan skaffe nogen af delene er 200 point, eller 100 kroner alt for lidt, for det vil tage en ekstremt god grafiker, rigtig lang tid.
Avatar billede dddboberg Nybegynder
17. juli 2006 - 13:01 #3
har lavet det. send mig en mail dddboberg@hotmail.com  så sender jeg det til dig... det er ikke helt optimalt, men det vil tage for lang tid vis det skal blive perfekt.
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
17. juli 2006 - 15:15 #4
Har desværre ikke psd filen mere... gik tabt :-(

her min mail.... jacqueline26  @    ofir.dk .... så kigger jeg på det...
Avatar billede madshammer Nybegynder
17. juli 2006 - 21:14 #5
Jeg kunne godt være interesseret i at se, hvordan du har løst problemet, dddboberg, bare for inspiration, hvis det da er godt.
Avatar billede dddboberg Nybegynder
18. juli 2006 - 11:49 #6
SEND MIG EN MAIL... SÅ SENDER JEG DEN TIL DIG MADSHAMMER
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
18. juli 2006 - 15:18 #7
øhhhh... hvad med at sende den til mig også... :-)
Avatar billede dddboberg Nybegynder
18. juli 2006 - 15:36 #8
jeg sende den igår... nå prøver igen
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
18. juli 2006 - 15:43 #9
hvis ikke den virker, så prøv på denne mail: support @ onenightstand.dk
Avatar billede dddboberg Nybegynder
18. juli 2006 - 15:44 #10
har du fået den?  skolestofdk?
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
18. juli 2006 - 15:46 #11
det ser sku godt ud :-) den napper jeg...
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
18. juli 2006 - 15:46 #12
kan du ikke lige sende uden copyright
Avatar billede madshammer Nybegynder
18. juli 2006 - 19:29 #13
upload her: http://imageshack.us/, det er smartere.
Avatar billede dddboberg Nybegynder
18. juli 2006 - 20:44 #14
http://img250.imageshack.us/img250/8532/fgratisvipft0.jpg
det var bare fordi jeg ville beskrive lidt hvordan jeg gjorde... men ok her er den.
fed site hvad skal man bruge alle de links til den viser efter man har oploadet billedet?
Avatar billede madshammer Nybegynder
18. juli 2006 - 22:24 #15
Jeg aner ingenting om sitet, har aldrig brugt det. Jeg uploader altid til min eksperten.frac.dk.

Men du er sgu da sluppet meget godt fra det der halløj, det er nok lidt nemmere end jeg regnede med, farverne er jo relativt ens. Jeg havde måske bare valgt at slette "Få 1 time", og så efterligne slagskyggen i photoshop, og der er også en anelse for meget mellemrum mellem "Få" og "gratis", og så er rammen også brudt to steder.

Good work.
Avatar billede dddboberg Nybegynder
19. juli 2006 - 06:44 #16
det var lidt taktisk jeg placerede ¨få'' der, da håndledet var ikke sjovt og for til at se troverdigt ud. og så syns jeg det gav slav til sloganet.
Avatar billede dddboberg Nybegynder
19. juli 2006 - 06:56 #17
f**k det der med rammen havde jeg sku ikke set!!!!!!
jeg kan godt fixe det skolestofdk hvis det er.
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
19. juli 2006 - 15:12 #18
det vil jeg gerne, har også først lagt mærke til det nu... :-)