Avatar billede kasperbr Nybegynder
16. juli 2006 - 15:58 Der er 3 kommentarer

Forkert frekvens på mit tv

Hej Eksperter..

Jeg har et "stort" problem med mit Prosonic tv..
Hvis jeg søger efter en kanal fx dr1, så er billedet godt, men der er ingen lyd.. Eller jo, kun knas.. Så hvis jeg fin instiller kanalen, bliver billeder ringere, men lyden bliver bedre.. Billedet og lyden passer ikke sammen..

Jeg skal lige sige, at jeg ved en eller anden mærkelig måde var kommert ind i "biosen" på tv'et og kommet til at ændre noget der inde, da jeg ikke kunne komme ud af den menu igen :S

Hvis nogen af jer ved, hvordan man kommer ind i den menu eller, hvordan man resetter hele tv'et.. Så, tv'et bliver som det var da jeg fik det..

Håber på hurtigt svar.. Det giver gode points :P

På forhånd tak
Avatar billede madshammer Nybegynder
16. juli 2006 - 17:01 #1
Ring til Bilka, eller Føtex, og spørg efter deres reperations-gutter. De vil sikkert godt hjælpe dig, hvis de ikke er på ferie.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. juli 2006 - 18:22 #2
lyder som om at du har fået den sat til en forkert PAL version! Følg MadsHammers foreslag.
Avatar billede kasperbr Nybegynder
16. juli 2006 - 22:53 #3
Det har jeg sikkert også.. Jeg kan bare ikke ændre det tilbage til det oprindelige :S

Jeg vil prøve..