Avatar billede acidburndk Nybegynder
15. juli 2006 - 20:37 Der er 15 kommentarer

web10.dk

jeg har igår betalt for et ekstra domæne på mit hotel hos web10 og har også modtaget en mail fra web10 hvor der står at domænet er aktiveret, men jeg kan ikke se siden på internettet.

Nogen af jer der ved hvornår det sker??
Avatar billede miqe Nybegynder
15. juli 2006 - 20:38 #1
Sker som regel indenfor 24 timer
Avatar billede acidburndk Nybegynder
15. juli 2006 - 20:44 #2
Det er over 24 timer siden nu, og der er stadig ikke sket noget andet end den mail fra web10.dk
Skal jeg modtage en mail fra dk-hostmaster først ligesom da jeg oprettede hoveddomænet eller er det ligemeget denne gang??
Avatar billede miqe Nybegynder
15. juli 2006 - 20:45 #3
Jeg anvender selv web10.dk
Hvis det er et dk-domæne skal du lige huske at aktivere det hos http://dk-hostmaster.dk, når du har fået en mail fra dem.
Hér har du et link til hvor hurtige dk-hostmaster er, når domænet er aktiveret:
http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=58
Avatar billede miqe Nybegynder
15. juli 2006 - 20:51 #4
Desuden skal du sørge for at lave en folder i roden som har samme navn som dit domæne, da web10 automatisk opretter domænet til at ramme denne folder.
Avatar billede acidburndk Nybegynder
15. juli 2006 - 20:53 #5
Går der længere tid når det er om fredagen op til weekenden man betaler, for jeg har ikke fået en mail fra dk-hostmaser endnu
Avatar billede acidburndk Nybegynder
15. juli 2006 - 20:56 #6
Der er oprettet en folder i roden der hedder finalfantasy.dk som mit nye domæne er
Avatar billede miqe Nybegynder
15. juli 2006 - 20:58 #7
Som regel kører de alle ugens dage.
De opdaterer aktiveringerne kl. 9, 11, 13, 15, 17, 19 og 22 alle ugens dage.
Avatar billede acidburndk Nybegynder
15. juli 2006 - 20:59 #8
Så forstår jeg det ikke, for jeg betalte igår omkr. kl. 12 og har ikke modtaget andet end den mail fra web10.dk hvor der står at domænet er regisreret hos dk-hostmaster
Avatar billede miqe Nybegynder
15. juli 2006 - 21:06 #9
Kan se at dit domæne er reserveret, men ikke aktiveret.
Du skulle få en mail fra dk-hostmaster med overskriften "Order confirmation" eller evt. noget tilsvarende på Dansk.
Har du fået de mails der hedder:
"Tak for bestilling af (ekstra domain)"
og
"### - Registrering finalfantasy.dk OK[###,finalfantasy.dk]", hvor # = et tal
Avatar billede miqe Nybegynder
15. juli 2006 - 21:23 #10
Jeg fik "tak for bestilling" en lørdag kl. 19 og DK-hostmaster's registreringsmail dagen efter kl. 9.30
Det skal lige siges at registreringsmailen indeholder en pinkode, du skal bruge på http://dk-hostmaster.dk
Avatar billede acidburndk Nybegynder
15. juli 2006 - 22:00 #11
Jeg har fået en mail der hedder "415 - Registrering finalfantasy.dk OK [102,finalfantasy.dk]" det er den eneste
Avatar billede miqe Nybegynder
15. juli 2006 - 23:24 #12
Fra jeg fik min mail "415 - ..." gik der 2 minuter til jeg fik min order confirmation fra dk-hostmaster
Avatar billede acidburndk Nybegynder
16. juli 2006 - 16:34 #13
Det lyder meget mystisk at jeg ikke har modtaget den endnu.
Avatar billede miqe Nybegynder
16. juli 2006 - 23:34 #14
Skriv til dk-hostmaster og ryk dem for aktiveringsmailen
Avatar billede miqe Nybegynder
19. juli 2006 - 09:56 #15
Er der nyt i sagen?