Avatar billede rober Nybegynder
17. november 1999 - 09:55 Der er 8 kommentarer

Lokal Netværk ( HASTER )

jeg har et lille netværk, som køre fint. Men når en har været inde, og jeg så vil lukke min computer, Så siger den at der er en som er aktiv. Og så ville jeg høre om der er en der kender en metode til at man kan undgå at denne besked bliver vist.

Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
17. november 1999 - 10:06 #1
Kan ikke undgåes !!! Eller måske under msconfig !
Den betyder jo ikke det store, så kan det ikke være ligemeget
Avatar billede brianc Nybegynder
17. november 1999 - 11:20 #2
en hvad for en der er aktiv ?
en bruger eller hvad
Avatar billede xander Nybegynder
17. november 1999 - 11:30 #3
Du kan godt deaktivere det, ved at du sætter begge dine maskiner op under netværk/klientprogram til microsoft netværk - til hurtig logon, så skulle de logge på sammen, men kun åbne for forbindelse når der er brug for det.
Avatar billede mikroman Nybegynder
17. november 1999 - 13:00 #4
Hvad betyder det at der står at der en  der er aktiv, det er jo dig selv!
Avatar billede schubert Nybegynder
17. november 1999 - 19:33 #5
At den melder at der er en aktiv tilslutning betyder intet. ****MEN*** - hvis der når du trykker ok, kommer en besked om at der er 1 eller flere filer åbne af andre brugere. Så er skal du lige checke om du stadig har noget åbent ovre på den anden computer som ligger på pågældende maskine
Avatar billede goulduck Nybegynder
17. november 1999 - 22:41 #6
Du kan også installere programmet "Net Watcher Pro 2.x" som kan smide folk af din computer når de ikke har været aktive i X antal minutter. Så kommer den ikke med den besked. Jeg ved bare ikke lige hvor man kan hente det henne.
Avatar billede rober Nybegynder
18. november 1999 - 18:30 #7
Det er ikke lige det jeg søger.
det jeg vil undgå er at min bruger af en klint,ikke får den besked om at der er en bruger på..
Avatar billede clausn Nybegynder
20. november 1999 - 16:02 #8
Det er en af de ting som du ikke kan undgå.
Windows er lavet sådan, og det er ligemeget hvilken version du kører.
Problemet ligger i at den manskine du vil slukke kan se andre på nettet, og derfor er de aktive på din comp.