Avatar billede bjanko Nybegynder
15. juli 2006 - 00:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Total fjernelese af norton

Hej
Er der nogen der kan hjælpe mig med at fortælle hvordan jeg totalt fjerner norton
Avatar billede nyside Nybegynder
15. juli 2006 - 00:30 #1
sarte med at deaktivere norton
afinstallere fra tilføj/fjern programmer
gå på symantec's hjemmeside og hent en lille fil til fjernelse af
reg. nr.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
15. juli 2006 - 01:03 #2
Det kan være svært, men prøv dette:

Inden du afinstallerer, så tjek at Windows firewall er aktiveret. Åbn Norton, og luk ned for liveupdate, autoprotect, og alt havd der ellers kan lukkes for. Så sørger du også for, at Norton ikke starter med Windows. Så genstarter du maskinen (vigtigt), og så kører du afinstalleringen i Tilføj/Fjern programmer. Der er muligvis flere muligheder der, men kør den primære afinstallation. Du må endelig ikke afinstallere liveupdate, eller andet først. De skulle gerne forsvinde, når du har kørt den rigtige. Du skal genstarte efter afinstalleringen. Det fortæller programmet sikkert. Gå så her ind, og kør denne afinstallation http://service1.symantec.com/Support/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039

Kør disse to filer bagefter:

ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/linked_files/tsgen/SymNRT.exe
Herefter downloader du denne fil, dobbeltklikker den og siger ja til at tilføje værdierne i reg-basen:
ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/linked_files/tsgen/SYMMSICLEANUP.reg
Genstart.

Slet alle mapper som hedder Symantec, Norton og Liveupdate.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
15. juli 2006 - 13:57 #3
Og så vil jeg foreslå en registreringdatabase oprydning til sidst
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
11. august 2006 - 22:35 #4
Er det ikke ved at være tid at få lukket denne tråd igen
Avatar billede bjanko Nybegynder
18. april 2008 - 09:58 #5
Lukker