Avatar billede xvid Seniormester
14. juli 2006 - 17:41 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

kritik søges

Hej

er der nogen der har tid til at kigge på denne side http://members.lycos.co.uk/webshop3/123 vil gerne have forslag til hvad man kunne gør bedre ;-)

hilsen XvId
Avatar billede lund_dk Praktikant
14. juli 2006 - 22:53 #1
1. Hold dig langt væk fra Lycos hosting, du fyldes med reklamer, og det er der ingen der gider. Så allerede der er du mere eller mindre dødsdømt.
Avatar billede lund_dk Praktikant
14. juli 2006 - 22:54 #2
Køb dit eget domæne, det koster næsten ingen ting nu om dage
Avatar billede farving Nybegynder
14. juli 2006 - 22:55 #3
lytte til lund :)

endvidere bruge frames eller noget andet end refreshing af hele siden da det tager en krig, på min 1 Mbit tager det ca 5-7 sekunder at skifte side... det kan gøres nemmere...

Og fjern de reklamer så man kan se noget...

Mvh Carsten
Avatar billede ffsoft Praktikant
14. juli 2006 - 23:18 #4
Dine billeder, skulpturer og malerier vidner om komposition,
farvesans og æstetik. Du kan umuligt være tilfreds med den
skod hjemmeside, det er meget smukke ting du laver, de fortjener
at blive vist ordentligt. Det er en ommer.
Avatar billede xvid Seniormester
15. juli 2006 - 00:10 #5
farving jeg skal nok lytte til lund den er bare til test der ;-)

ffsoft er den virkeligt så slem?

takker for jeres kommentar ;-)
Avatar billede xvid Seniormester
15. juli 2006 - 00:26 #6
var det her ikke lille smulle bedre?  http://michaelhamson.1go.dk/  ;-)
Avatar billede xvid Seniormester
15. juli 2006 - 00:44 #7
nogen der kan fortælle mig hvad det er der sker der http://michaelhamson.1go.dk/index.php?p=p_20

på forhånd tak :-)
Avatar billede xvid Seniormester
15. juli 2006 - 00:47 #8
når man sender en mail så står der :

Error 405 Method Not Allowed
The requested method POST is not allowed for URL /sendformmail.php3

Powered by Zeus Technology
Avatar billede ffsoft Praktikant
15. juli 2006 - 12:16 #9
http://michaelhamson.1go.dk/ er væsentlig bedre, jeg synes bare
at når du du sådan nogle lækre ting, så skal selve siden osse
indeholde noget spændende grafik.
Men du kan jo osse indtage et standpunkt der hedder at det er
kunsten der er det væsentlige, så derfor skal siden være så
neutral som væggene i et galleri. I så fald skal du have dæmpet
menuen som fylde 1/4 af siden!!!
Når man klikker på et billede bliver det blæst lidt op, hvorfor
ikke lade det fylde hele skærmen så det kommer til sin ret.
Vil du ikke fortælle prisen på tingene eller er der en teknisk
hindring for at sætte pris på.

The requested method POST is not allowed for URL /sendformmail.php3

Du skal stille spørgsmålet i et php forum.
Avatar billede kennith Nybegynder
19. juli 2006 - 00:05 #10
Jeg syntes siden er let overskuelig og kan umiddelbart godt lide designet. Jeg kan godt følge dem der mener det ville være oplagt at den skulle være mere kunstfærdig. MEN jeg mener du skal holdefast i det meget simple som du har gang i hvis du går på et galleri så er væggene heller ikke pink og linierne i rumne er rene så man ikke tager fokus fra kunsten. Det er fint at du har flyttet over til et andet hosting tilbud uden reklamer men jeg syntes nu alligevel at du skulle tage og købe dit eget domæne f.eks. er www.hamson.dk ledigt og det koster dig under 200 om året at have det incl. hosting på f.eks. surftown som jeg personligt har gode erfaringer med. Det er meget nemt at oprette så der er ikke rigtig nogen grund til ikke at ligge det over dette giver dig også en masse andre muligheder.
Avatar billede hsrg_dk Nybegynder
24. juli 2006 - 11:13 #11
jeg synes også at reklame sites er useriøse.

Hvis man ikke har 300 kr til et års domain-site, så burde man finde en gratis server uden reklamer, fx. 1go.dk eller frip.dk hvis de stadig findes..

ellers flot design
Avatar billede don_q Nybegynder
05. august 2006 - 14:20 #12
Under cases kunne der godt være thumbnails med screenshots af de forskellige sider. Så bliver det ikke ligeså tungt at se på (kun tekst tekst tekst). Og så kan man også danne sig en ide af siden uden at skulle besøge den.
Avatar billede don_q Nybegynder
05. august 2006 - 14:20 #13
hov forkert post. Sorry
Avatar billede xvid Seniormester
13. august 2006 - 12:53 #14
nogen der poster et svar :-)
Avatar billede kennith Nybegynder
13. august 2006 - 13:27 #15
Jada *S* hvem vil du have det fra?
Avatar billede xvid Seniormester
12. april 2008 - 19:02 #16
.