Avatar billede m3q Nybegynder
14. juli 2006 - 15:08 Der er 1 løsning

Typhoon 5.1 højtalersæt - manglende lyd

Hej...

Jeg har lige købt mig et Typhoon Acoustic 5.1 AS Design højtaler sæt til computeren...

Men da jeg fik sat det til fandt jeg ud af at 2 lydudgange havde extremt nedsat lyd, næsten ingen!

Front Left og Center lydudgangene på forstærkeren!

Højtalerne virkede fint da jeg afprøvede dem i andre udgange!

Jeg får så byttet produktet hos producenten... Samme problem er der dog stadig med den nye forstærker!

Jeg har et "Creative Soundblaster Audigy" lydkort.. burde det ikke være nok til at kunne køre dette 5.1 system? (selvom det godt nok er ved at være rimelig gammelt! tror jeg købte det i 2000 eller deromkring)

nogen der har nogle ideer til at løse dette problem?

på forhånd tak!
Avatar billede m3q Nybegynder
14. juli 2006 - 15:16 #1
sry sry sry forget about it...

de skulle åbenbart kickstartes ved at skrue ekstremt højt op... pludselig så kom de bare :S