Avatar billede reneh Nybegynder
14. juli 2006 - 09:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hjælp til værktøjs linie

hejsa
Er der en der kan hjælpe.

Lige pludeselig har jeg miste hele væktøjslinen. Jeg har prøvet og slette  normal.dot  den genere ikke en ny men samme start billede kommer frem igen.
Har prøvet og slette normal.dot og office 2000 og geninstallere det hele igen, men samme skærm billed kommer op.
Er der en der kan hjælpe

mvh/ rene
14. juli 2006 - 09:04 #1
Du kan kalde værktøjslinierne frem igen, ved i menuen at vælge Vis->Værktøjslinier, og markere de værktøjslinier, der er forsvundet. Standard er de 2 øverste markeret, Standard og Formatering.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. juli 2006 - 09:08 #2
Det er vel ikke fordi du er kommet til at aktivere "Fuld skærm"?

Det kan du ændre igen ved at føre muse-markøren op øverst i skærmen, vælge "Vis" og klikke på "Fuld skærm" igen.
14. juli 2006 - 09:09 #3
Er det derimod menulinien der er forsvundet kan den trylles frem igen ved at starte Word med parametren /a. Det gør du i ved i
Start->Kør
at indtaste kommandoen:
"C:\Programmer\Microsoft Office\Office11\WINWORD.EXE" /a

Herefter kan du starte Word almindeligt med menulinien intakt.
14. juli 2006 - 09:10 #4
Husk at rette ovenstående kommando, hvis din placering af Word er anderledes. Mit forsdlag er en standard-installation af dansk WordXP.
Avatar billede reneh Nybegynder
14. juli 2006 - 09:19 #5
hejsa
Det lykkes via dette link

http://support.microsoft.com/?scid=kb;da;242368&spid=3251&sid=136

Jeg ved sku ikke hvad der var sket,
Men tak for hjælpen