Avatar billede skaarup Nybegynder
14. juli 2006 - 02:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingen netværksforbindelser i Win XP

Lige pludselig er min (anden) WinXP computer begyndt at skabe sig. Den viser
pludselig at der ikke er nogle netværksforbindelser. Resultat: Jeg kan ikke
komme på internettet fra maskinen!! Jeg har 2 netkort i maskinen. (trådløs
og kablet) De vises i enhedshåndtering og melder begge OK. Men i
"Netværksforbindelser" er der ingen ikoner. Når jeg åbner
netværksforbindelser, går det også meget langsomt.

Hvad gør jeg? Jeg ville hade at skulle geninstallere windows...
--
M.v.h. Claus
Avatar billede dragonknight Juniormester
14. juli 2006 - 09:06 #1
Så kan du forsøge dig med "Guiden Netværksinstallation" og efterfølgende "Guiden Trådløs Netværksinstallaton" de findes begge i kontrol panelet.
Avatar billede mickey777 Nybegynder
14. juli 2006 - 10:07 #2
Prøv lige at tjekke ip-adresserne for begge kort og test dem af med en gang ping!
Avatar billede skaarup Nybegynder
14. juli 2006 - 11:23 #3
Jeg svarer lige mig selv.

Jeg kørte en reparation af windows og nu virker netværket igen.