Avatar billede maxwell Nybegynder
12. juli 2006 - 15:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mac på Windows Domain/Netværk

Hejsa
Jeg skal til at sætte en PowerMac G5 på vores firma domain - men lige hvordan...

Kan man logge en mac på et Windows domain?

Kan man mappe windows netdrev til en mac?

Håber på et snarligt svar (eller flere)
Avatar billede egonspock Seniormester
12. juli 2006 - 18:34 #1
øh, ja, men du må være lidt mere specifik, hvis vi skal hjælpe. Prøv i første omgang at gå i et Finder-vindue og vælg "Netværk" (virker også med æble-shift-k) og se hvad der kommer frem. Hvis der skal special-opsætning til, så prøv det program i Programmer->Hjælpeprogrammer (brug evt. æble-u til at komme dertil), der hedder Biblioteksindstilling.
Avatar billede maxwell Nybegynder
13. juli 2006 - 08:02 #2
Tak så tror jeg at jeg har lært lidt Mac - Kanon