Avatar billede snipez Nybegynder
12. juli 2006 - 15:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lav gæstebog i frontpage

Hej

er der ikke en der kan fortælle mig hvordan jeg laver en gæstebog i frontpage,
for det er hedder feedback i fp virker ikke den kommer bare med en fejl hele tiden

Side med kørselskomponent i FrontPage
Du har sendt en formular eller fulgt et hyperlink til en side, som kræver en webserver og FrontPage-serverudvidelser for at fungere korrekt.

Denne formular eller en anden FrontPage-komponent virker korrekt, hvis du udgiver webstedet på en webserver med FrontPage-serverudvidelser.

Klik på pilen <Tilbage> for at vende tilbage til den forrige side.

jeg bruger fp 2003 og min side ligger ved web10.dk
12. juli 2006 - 15:42 #1
Understøtter web10.dk brugen af FrontPage Extensions?
Avatar billede hcma Novice
12. juli 2006 - 16:23 #2
der står jo i meldingen:
"som kræver en webserver og FrontPage-serverudvidelser for at fungere korrekt."

sø gør som erikjuul også skriver - check om dit webhotel er incl. FrontPage Serverudvidelser.
Hvis ikke, får du det ikke til at fungere med FP's egen gæstebog, men bliver nødt til at scripte/kode dig ud af det ;o)
Avatar billede snipez Nybegynder
12. juli 2006 - 16:46 #3
hvad kan jeg så bruge hvis ikke fp virker?
jeg har købe
unix PHP, SSI, Perl & CGI: skulle nok have taget
windows ASP/.Net, Access, Frontpage ext:
men nogen der kan hjælåe med et script?
Avatar billede snipez Nybegynder
12. juli 2006 - 16:50 #4
eller skal jeg bruge 40,- på at lave den om til windows?
er det godt
Avatar billede hcma Novice
12. juli 2006 - 19:24 #5
hvis du vil benytte de specielle FrontPage kompomenter, er du pisket til at bestille FP Server Ext.
Avatar billede snipez Nybegynder
12. juli 2006 - 20:12 #6
okay takker
Avatar billede snipez Nybegynder
18. juli 2006 - 23:22 #7
okay takker