Avatar billede mungojerrie Nybegynder
12. juli 2006 - 12:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

cms til klub

hej

jeg ville høre om der var nogen som har fundet et godt cms system til klubhåndtering, her tænker jeg på at der skulle kunne håndteres flere hold samt medlemmer og også gerne træningstider for de enkelte hold.
Avatar billede hbank Nybegynder
12. juli 2006 - 13:40 #1
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
12. juli 2006 - 14:45 #2
ja okay, skulle måske præcisere at jeg ønskede et freeware cms system :-)
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
12. juli 2006 - 14:45 #3
men ellers har systemet lige det jeg efterspørger.... :-)
Avatar billede gertp Nybegynder
12. juli 2006 - 14:46 #4
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
14. juli 2006 - 15:51 #5
gertp: du må lige vise mig hvilke moduler du mener postnuke har som kan løse mit problem, jeg har nemlig ikke fundet dem......
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
14. juli 2006 - 15:53 #6
www.joomla.org  ---> besög det danske forum det er kanon!

Og joomla CMS er rigtig godt!

mvh
Mads
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
20. juli 2006 - 07:40 #7
stivnede smilet noget hos dig gertp?? :-)

-> foxmulder58 - jeg har leget lidt med joomla og den kan jo mange ting, men netop den component (com_vbleaguemgr) som jeg gerne vil benytte, virker ikke. Har du haft eller kender du nogen som har fået den til at virke?
Avatar billede gertp Nybegynder
20. juli 2006 - 11:21 #8
nææ...
men du skal vel også lave lidt selv ;-)
http://community.postnuke.com/index.php?module=Forum&func=viewtopic&topic=39989&highlight=modules%20for%20club

her er der en der mener at de forskellige moduler i postnuke kan bruges
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
16. august 2006 - 11:44 #9
Jeg laver dælme det hele selv i stedet for....
tak for jeres tid og svar....
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
16. august 2006 - 11:44 #10
svar