Avatar billede chaan Nybegynder
11. juli 2006 - 17:46 Der er 15 kommentarer

Hvordan får man billeder på msn 7.5 igen?

Jeg har opdateret mit virus program (zone alam) og efter det kan jeg ik se mine kontaktpersoners billeder på MSN 7.5 er der nogen der ved noget om hvordan jeg får det til at virke igen???
Avatar billede zynzz Praktikant
11. juli 2006 - 18:01 #1
Jeg tror bare det er et problem i msn messenger, jeg har selv det problem, hvis jeg så klikker på kotaktpersonen kan jeg se det + se det i listen over alle kontakt personer... :S
Avatar billede chaan Nybegynder
11. juli 2006 - 18:30 #2
smiler...det ved jeg godt, men nu kan jeg slet ik se billedene...suk...tror alså det er mit virus program der gør det...men mange tak for det hurtige svar.
Avatar billede zynzz Praktikant
11. juli 2006 - 18:58 #3
:S, lyder sært... :)
Avatar billede mtj111 Novice
11. juli 2006 - 22:33 #4
Hej

Først: ZoneAlarm er ikke et antivirus-program. Det er en Firewall (og en Firewall blokerer ikke virus, men derimod hackerangreb mv.)...

Prøv at højreklikke på ZoneAlarm-ikonet i systembakken, og vælg Shutdown. Åbn MSN, log ind, og du skulle gerne se alle displaypictures. Start herefter Zonealarm igen, og se om det ikke hjælper...

Michael :-)
Avatar billede chaan Nybegynder
12. juli 2006 - 01:28 #5
Det vil jeg prøve...smiler.
Hmm der er altså både anti-virus og anti-spyware og firewall i min ZoneAlam...
o O(men hvad forstand har jeg på det hihi du har sikket rart)
Avatar billede chaan Nybegynder
12. juli 2006 - 02:48 #6
Så har jeg prøvet det af... og jo det virker, MEN når der kommer en af mine kontaktpersoner online efter jeg har gjordt det, kan jeg stadig ik se vedkommen...hmm
Hvad kan jeg gøre ved min ZoneAlam???
Nogle bud?
Avatar billede nva Praktikant
12. juli 2006 - 09:26 #7
Hvis du sletter tilladelsen for msn i zonealarm, så zonealarm spørger næste gang du bruger msn, så virker det måske igen. Bare et skud.
Avatar billede mtj111 Novice
12. juli 2006 - 09:44 #8
>>Hmm der er altså både anti-virus og anti-spyware og firewall i min ZoneAlam...
Nårh, ja... Sorry... Jeg havde lige glemt at ZoneAlarm er i en version, der også kan det :-)

Det er et problem som nogle andre også har... Jeg kan nu sagtens se billederne, men det kan også være fordi jeg "kun" har stand-alone Firewall'en?!?
Kan det være Zonealarms Anti-spyware der blokerer eller deres Privacy protector (eller ad-remover)?

Michael
Avatar billede mtj111 Novice
12. juli 2006 - 09:48 #9
Du kan også prøve dette:

Åbn ZoneAlarm -> Klik på Privacy -> Ad Blocking custom -> Fjern fluebenet fra animation -> Apply -> OK...
Avatar billede chaan Nybegynder
12. juli 2006 - 17:42 #10
Mange tak for svarene...smiler. Der er ihverfald noget jeg kan prøve af og se om det virker...
Avatar billede chaan Nybegynder
13. juli 2006 - 01:21 #11
Så har jeg været inde og kigge lidt på jeres forslag...JA det virker stadig ik...STORT øv.
Jeg kigget på det du skrev mtj111 men de har aldrig været sat til de flueben...
Avatar billede nva Praktikant
13. juli 2006 - 07:51 #12
Avatar billede chaan Nybegynder
17. juli 2006 - 12:03 #13
Det er da noget jeg lige vil kigge på...smiler. Tak for svaret!
Avatar billede nva Praktikant
07. august 2006 - 09:01 #14
Hvordan gik det så?
Avatar billede chaan Nybegynder
07. august 2006 - 12:40 #15
ja det gik sådan at jeg måtte give fortabt...ZoneAlarm ved kender at det er deres program der gør det, men at der vil gå noget tid inden de vil få lavet fejlen!
Sååå jeg har fået nyt virus program og nu kan jeg se billederne igen...smiler.
Undskyld at jeg ik har skrivet tilbage men har haft ferie og have glemt at skrive...

Mange tak for alle jeres kommentar/hjælp her inde...

Chaan :o)