Avatar billede kimkampp Nybegynder
11. juli 2006 - 12:07 Der er 5 kommentarer

Ny Hjemmeside(r) med integreret flash

Vi skal have lavet den fedeste hjemmeside, med et specielt postkort / banner funktion til det danske natteliv, som vi søger en god programmør til, da dem vi har talt med ikke kunne lave det vi søgte.

Ydermere har vi en eksisterende eventside, som skal have integreret en betalingsløsning og strammet op på designet.

Hvis du skulle være interesseret - skriv da en mail på kampp@houseofvisions.com
Avatar billede websam Nybegynder
11. juli 2006 - 12:24 #1
Er der noget bestemt programmerings sprog dette skal laves i ?

/Martin
Avatar billede horsmark Nybegynder
12. juli 2006 - 15:58 #2
prøv 2ndfloor.dk de har bygget fck.dk og er yderst professionelle...
Avatar billede e_w Nybegynder
15. juli 2006 - 22:57 #3
Hej!!

kan godt fikse det for jer..

kontakt mig gerne på. william@engbjerg.net

Referencer ses på www.engbjerg.net
Håber at hører fra jer..

Mvh. William Engbjerg
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
08. august 2006 - 21:33 #4
Har i fundet jeres mand?

Ellers skriv til mig på s@olins.dk
Jeg kommer fra et internationalt firma - eksisterende siden 2001.
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2006 - 12:31 #5
Hej.

Vi beskæftiger os med alt fra små til store programmerings opgaver til avancerede Webløsninger etc. Vi er meget interesseret i at modtage mere information omkring projektet pr. mail eller over Skype. På alle projekter er der altid tilknyttet en dansk projektleder som altid kan kontaktes.

Hvis dette har vækket din interesse, er du meget velkommen til at sende mig en mail eller kontakte mig over Skype med mere information

Med Venlig Hilsen

Morten F. D. Petersen
fromberg@orangeweb.dk

Skype: blink0606