Avatar billede raw3n Nybegynder
10. juli 2006 - 21:22 Der er 1 kommentar

Bingo bot til Channel med S bot fra Q-Net.org

Hey
Jeg har et Bingo Scipt.
Men det skal kunne bruges på en Q-net Channel der er S bot.

Man må kunne lave en spam blocker på den.
Men ved ikke selv hvor den.

Men vil i ikke bare lige lægge den ind i det.
Hvis man kan lave son en.

Hilsen. Kenneth D. Jensen
Ps. Ved godt jeg er Ordblind ! ! !

Scipt er here.

on *:text:!plade:#:{
  if (%bingo == on) && (!%plade. [ $+ [ $address($nick,1) ] ]) && ($var(plade*).value < %players) {
    var %x = 1
    while (%x <= 8) {
      :one
      set %test $r(1,90)
      if (%test isin %plade. [ $+ [ $address($nick,1) ] ]) { goto one }
      set %plade. [ $+ [ $address($nick,1) ] ] %plade. [ $+ [ $address($nick,1) ] ] %test
      if (%x = 8) {
        msg $nick %color 7[D7] Dine numre er: %plade. [ $+ [ $address($nick,1) 7[D7] ] ]
        msg %chan %color 7[D7] $nick er med på bingo. $chr(91) $+ $var(plade.*).vlaue $+ / $+ %players $+ $chr(93) plader igen. 7[D7]
        if ($var(plade.*).value == %players) {
          mode # +m
          msg %chan %color 7[D7] Vi er nu nok antal spillere og BINGO går igang. 7[D7]
          msg %chan %color 7[D7] Hvis du har BINGO så Skriv til botten !BINGO 7[D7]
          msg %chan %color 7[D7] Bot script by: RaW3N / kennetH 7[D7]
          mode # +m
          .timerbingo 0 5 bingogo
        }
      inc %x
    }
  else {
    if (%plade. [ $+ [ $address($nick,1) ] ]) && (%bingo == on) {
      msg $nick %color 7[D7] Du HAR en plade $nick $+ . !vis-plade 7[D7]
    }
    else { msg $nick %color 7[D7] Bingo er ikke ON eller nok har tilmeldt sig (!status) 7[D7] }
  }

on *:text:!status:#:{ msg # %color 7[D7] Status: $var(plade*).value $+ / $+ %players har tilmeldt sig 7[D7] }

;Det er her admin starter bingo. Det gøres ved at skrive !bingo-on [Antal spillere] [Præmie]

on *:text:!bingo-on *:#:{
  if ($nick isop #) {
    set %players $2
    set %præmie $3-
    if (!%præmie) { notice $nick %color ingen præmie sat [ !setpræmie PRÆMIE ] }
    unset %bok
    unset %bokvin
    set %bingo on
    set %chan $chan
    msg %chan %color 7[D7] BINGO ER: ON « Præmie: %præmie » 7[D7]
    msg %chan %color 7[D7] Skriv: !plade for at få en plade 7[D7]
  }

on *:text:!bingo-off:#:{
  if ($nick isop #) && (%bingo == on) {
    unset %bok
    unset %plade.*
    unset %bokvin
    msg %chan %color 7[D7] BINGO ER: OFF 7[D7]
    msg %chan %color 7[D7] Bot script by: RaW3N / kennetH 7[D7]
    mode # -m
    .timerbingo off
    set %bingo off
  }

;De to nedenstående grupper vælger, og skriver tilfældige bingo-tal i #kanalen når bingoet er igang.

alias bingogo1 {
  :bingok
  set %test $r(1,90)
  if (%test isin %bok) { goto bingok }
  set %bok %bok %test
  msg %chan 7[D7] Nr. %test 7[D7]
}

alias bingogo {
  :bingok
  set %test $r(1,90)
  if (%test isin %bok) { goto bingok }
  set %bok %bok %test
  msg %chan 7[D7] Nr. %test 7[D7]
}

on *:text:!præmie:#:{ msg 7[D7] # %color %præmie 7[D7] }

on *:text:!spillere*:#:{ if ($nick isop $chan) { set %players $2- } /msg 7[D7] $chan $color $chr(91) $+ $var(plade.*).vlaue $+ / $+ %players $+ $chr(93) pladser igen. 7[D7] }

on *:text:!prize:#:{ msg # %color 7[D7] Og præmie i dag bliver: %præmie 7[D7] }

on *:text:!vis-plade:?:{ msg $nick %color 7[D7] Dine numre er: %plade.  [ $+ [ $address($nick,1) 7[D7] ] ] }

on *:text:!bingo:?:{
  unset %bokvin
  .timerbingo off
  var %x = 1
  while (%x <= $numtok(%bok,32)) {
    if ($istok(%plade. [ $+ [ $address($nick,1) ] ],$gettok(%bok,%x,32),32) == $true) { set %bokvin %bokvin $gettok(%bok,%x,32) | set %bingo on }
        if ($numtok(%bokvin,32) == 8) { msg %chan %color 7[D7] vinder er $nick med tal %bokvin $+ . 7[D7] | .timerbingo off | mode # -m }
        if ($numtok(%bokvin,32) == 8) { msg %chan %color 7[D7] vinder er $nick med tal %bokvin $+ . 7[D7] | .timerbingo off | }
        if ($numtok(%bokvin,32) == 8) { msg %chan %color 7[D7] Vi siger tak for i ville være med. 7[D7] | .timerbingo off | }
    elseif (%x == $numtok(%bok,32)) && ($numtok(%bokvin,32) != 8) { unset %bokvin | msg $nick %color 7[D7] Nej $nick $+ , du har desværre ikke Bingo. Vi går videre. STOP SPAM AF BOTTEN 7[D7] | .timerbingo 0 5 bingogo
    }
    inc %x
  }

on *:text:!remove:#:{ unset %plade. [ $+ [ $address($nick,1) ] ] | msg 7[D7] %chan %color $var(plade.*).value $+ / $+ %players har tilmeldt sig >> $+ $calc(%players - $var(plade.*).value) pladser tilbage<< 7[D7] }

on *:part:#:{ if (%plade. [ $+ [ $address($nick,1) ] ]) { unset %plade. [ $+ [ $address($nick,1) ] ] | msg 7[D7] %chan %color $var(plade.*).value $+ / $+ %players har tilmeldt sig >> $+ $calc(%players - $var(plade.*).value) pladser tilbage<< 7[D7] } }

on *:quit:{ if (%plade. [ $+ [ $address($nick,1) ] ]) { unset %plade. [ $+ [ $address($nick,1) ] ] | msg 7[D7] %chan %color $var(plade.*).value $+ / $+ %players har tilmeldt sig >> $+ $calc(%players - $var(plade.*).value) pladser tilbage<< 7[D7] } }
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2007 - 21:19 #1
Har du prøvet at give din bot op? Mener ikke at Spamscan kicker botten i så fald. Ellers må du jo få en irc-op til at fjerne S botten.