Avatar billede thecokeguy Nybegynder
10. juli 2006 - 15:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Installation af skræmdrivere

Hej...

Jeg har installeret en Linux Debian (Kernel 3.1 - sarge)...

Jeg kan i øjeblikket ikke komme op i en højere opløsning end 800x600, og det ville jeg gerne have lavet om på... Jeg har et PCI ATI Radeon 9200 SE... Hvilke drivere bør jeg bruge og hvordan installerer jeg dem?

På forhånd tak...
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2006 - 16:05 #1
Avatar billede thecokeguy Nybegynder
10. juli 2006 - 16:11 #2
Hvad på siden er det jeg skal hente og hvordan installerer jeg dem?
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2006 - 16:17 #3
Du skal bare følge anvisningerne ovre i højre side. Jeg vil anbefale dig at læse det hele igennem først.
Avatar billede ruzzh Nybegynder
10. juli 2006 - 17:28 #4
Er du sikker på, at din skærm og grafikkort kan kører med en højere opløsning?
Avatar billede thecokeguy Nybegynder
16. juli 2006 - 20:49 #5
Jeg har ikke kunnet installere driverne, men jeg fik den op i en højere opløsning ved at tilføje opløsningen til XF86Conf-4... mener jeg den hed