Avatar billede fruitn Nybegynder
09. juli 2006 - 21:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dele Mapper med Program

Harj...
Jeg har msn live messenger, og når jeg vil lave en dele mappe, så siger den at min computer ikke understøtte det..
Og hvordan får jeg den så til at understøtte det.. ???
Avatar billede des_84 Nybegynder
10. juli 2006 - 00:09 #1
Mon ikke du skal hente noget software til programmet for at det virker ligesom man skulle eller skal til det der håndskrift?
Avatar billede teles.de Nybegynder
16. juli 2006 - 16:42 #2
alternativt kunne du benytte dig af en SFTPD (security ftp server), det er både mere sikkert og nemmere :) heriblandt kan nævnes bulletproff og serv-u.
Avatar billede fruitn Nybegynder
17. juli 2006 - 19:10 #3
des 84 --> Jeg har nu installeret MSN Live på en anden computer med WinXP Home, hvor der ikke er nogen problemer med det.

teles.de --> Jeg har end ikke overvejet at prøve en SFTPD. Har heller ikke nogen erfaring med det. Kræver det ikke at man har et domæne?
Avatar billede teles.de Nybegynder
17. juli 2006 - 23:54 #4
nope kræver ikke at du har et domæne det eneste det kræver er at du giver dine venner din ip, samt giver dem et brugernavn og password :) så kan de selv logge ind og downloade filen/filerne når det passer dem. uden du behøver at være hjemme bare softwaren køre :)
Avatar billede fruitn Nybegynder
18. juli 2006 - 20:57 #5
Så er problemet bare at jeg ikke har en fast IP fra StofaNet? Det kan jeg jo betale mig fra...
Avatar billede fruitn Nybegynder
09. marts 2007 - 19:51 #6
Da der ikke var nogen der kunne hjælpe på problemet med Windows Live Messegner's dele mapper, valgte jeg at formattere, og det hjalp.