Avatar billede x-pro Nybegynder
09. juli 2006 - 16:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

s-ata og p-ata

hej

Kan man ,på samme bundkort hvor der er både s-ata og p-ata, have s-ata og p-ata harddisk tilsluttet samtidigt eller er det inten det ene eller det andet.
09. juli 2006 - 16:21 #1
JA - det mener jeg at man kan/skulle kunne...
(Skal selv prøve det samme i næste uge...)

http://www.boegebjerg.dk/lars/sata.htm
Avatar billede hmortensen Nybegynder
09. juli 2006 - 16:21 #2
Du kan sagtens bruge begge dele.
Avatar billede des_84 Nybegynder
09. juli 2006 - 16:40 #3
Ja det er muligt.
Du kan godt bruge begge dele, jeg kører selv med det derhjemme, og det fungerer fint.
Du skal bare have i baghovedet at Sata jo kan overfører lidt flere MB/sek end en Pata kan.
Så med mindre du bruger Sata hdd´en til dit OS får du ikke det fulde udbytte ud af det.
Avatar billede x-pro Nybegynder
10. juli 2006 - 19:02 #4
ok tak.send lige et svar
10. juli 2006 - 19:14 #5
Ping...

(Som lille bidrag - deles med andre?)