Avatar billede stoiss Nybegynder
08. juli 2006 - 23:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med kontakt mellem mobil og PC

Jeg sidder og skal overføre nogen billeder fra en nokia mobil til en computer.

Bruger Nokia PC Suite, men kan ikke få mobil og computer til at árbejde sammen .. hvorfor kan jeg ikke det ?!

kablet er købt i Thansen Har haft til en anden gammel nokia mobil. men har nu prøvet med både min egen nokia 6411 (mener jeg) og en nokia 5140i, og ingen af dem har fået forbindelse til programmet .

(Det har virket på 5140i´en før, men det taget enormt lang tid før der bliver etableret forbindelse. )

Kan det virkelig passe at det skal være en Nokia kabel der skal bruges ?!

MvH Stoiss.
Sov godt folkens :)
Avatar billede nomisweb Nybegynder
09. juli 2006 - 12:40 #1
har du prøvet at bruge den nyeste version af nokia pc suite? kan hentes på nokia hjemmeside!
Avatar billede qlauz Nybegynder
09. juli 2006 - 13:41 #2
Har du tjecket om din telefon er kompatibel med kablet?
Der findes 3 slags nokia kabler ca-53 og dku-2 og dku-5.
Tjeck hvilket af kablerne du har (skulle gerne stå på det)
og sammenlign her:

CA-53 passer til:
http://www.nokia.dk/phones/enhancements/compatibility.php?id=1659517

DKU-2 passer til:
http://www.nokia.dk/phones/enhancements/compatibility.php?id=655564

DKU-5 passer til:
http://www.nokia.dk/phones/enhancements/compatibility.php?id=655563
Avatar billede qlauz Nybegynder
09. juli 2006 - 13:52 #3
i de fleste tilfælde opdager man at kablet var kompatibelt.
skete osse for mig i sin tid.
Avatar billede stoiss Nybegynder
09. juli 2006 - 17:43 #4
Har jo haft forbindelse før, opgraderede versionen i går, men det hjalp ikke