Avatar billede fasting Nybegynder
07. juli 2006 - 14:14 Der er 3 kommentarer

fordeling af 1,5 MB ram

jeg jeg sidder ved en asus bærbar computer jeg har smidt 1000mb ram ekstra i. Jeg arbejder meget med grafiske programmer og det kræver selvfølgelig meget af hukommelsen hos computeren. Jeg satte min computer til at rendere og tog et screendump af ydeevnen mens den renderede. uden at kende meget til det synes jeg ikke det ser ud til den bruger al kapacitet selvom den knokler derudaf?

kan det passe?

http://fasting.dk/cpu.jpg
Avatar billede fasting Nybegynder
07. juli 2006 - 14:29 #1
det er selvfølgelig 1,5 gigabyte og ikke megabyte jeg taler om.
Avatar billede kondicykel Nybegynder
07. juli 2006 - 18:28 #2
tror bare du skal ha 2giga ram istedet... 1024 og 512 arbejder ikk så godt sammen... også skal du sørge for at de hedder det samme eks. pc 3200
Avatar billede jens12 Nybegynder
07. juli 2006 - 21:12 #3
Jeg synes nu mine 1536 mb ram kører fint sammen ? kondicykel ?
Kunne du evt have spyware i din com?
Jeg synes det ser voldsomt ud det billede du har taget...